Jasonin tallin tapahtumia..

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä jason_20, 9/11/08.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Niih? Son kuiten nukkumassa ja pihtaa vielä kuviaki.. ::)
     
  2. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Eipä ole vielä tälle päivälle joutanu mitään tekemään, jos kohta alottais jostain nurkasta rakentamaan ;D
     
  3. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Lähipäivinä tapahtuneita päivityksiä:
    -Liukurungot vaihdettu uusiin
    -Takapukin väliakseli tunneliin uusittu
    -Polariksen taka-akseli, holkkeineen ja 4 pyörällä (ku halvalla sain)
    -Alustan pukit maalattu uusiksi
    -Kaikki puslat ja helat vaihettu, myös kaikki pultit on vaihettu uusiin 10.9 ja 12.9 kovuuksisiin
    -Etupukin pultit liukurunkoon kasvatettu kokoon 12mm ja 12.9 kovuudella
    -Kiskot kiillotettu
    -Alustan rullille on tehty tekohengitys, eli suojat käytetty pois ja bräkleenillä putsailtu, paine ilmalla kuivattu ja uudella vaseliinilla suoja takaisin paikalleen.. Hyvin tuntuu pelaavan nyt, kun ei takertele eikä äännä pahemin

    -Liukumuovit pitäis ostaa? Punaiset?

    Eli käytännössä katsoen alusta on uuden veroinen, kun vain iskarit käytän jossain simmauksessa
    -Kenen tekemä simmikartta ois hyvä, kun tulee ajettua kumminki patikossa ja myös umpisella ts. Ajoa laidasta laitaan.

    Tunnelin jatko tuli Yama500lta sen napsin paikalleen kun saan ostettua kunnon niittejä ensiviikolla.
    Tämmönen väri tuli pukkeihin.
    [​IMG]
    Kuva vääristää väriä jonkuverran, mutta tuon pitäis olla punainen metallihohto.. Katotaan kauan pysyy.. ;)
     
  4. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Prkl.. ei saa mokiasta kuvia ulos..
     
  5. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    07 re:n simmit? Lueskele tuota re topiccia, sielä on paljon puhetta pps simmeistä. Ei kato tarttis joka huollossa alustan osia vaihella... ::)

    Mulla on muuten nuita mustia rullia, varmaan se neljä löytyy, vaihamako?

    Niin ja mulla ois laatikollinen teräsniittejä, montako tarttet? Tai ota koko loota ja tuo loput takasin.. :)

    Ookkos ruvennu CA:ta sponssaan? Kauhee mainos tallinovessa.. Meinaakko saaha sukset halvemmalla? :-*

    Sulla muuten puuttuu liukumuovit. ::)

    Ei mulla muuta.. :eek:
     
  6. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Jaa joo.. vois ne mustat pylpyrät kelvatakin. Kerkesin vain nuille tehä jo tekohengityksenkin, mutta no eipä ole isohomma tehä uusiksi.

    Kyllä mulle se parikymmentä niittiä vois kelvatakin..

    katotaan jos CA alkais sponssaamaan minua niin sais HALAVALLA ne..
    Niin puuttuu liukumuovit, kun en muistanut niitä perjantaina hakia, mieli tekis laittaa jokku värilliset..
     
  7. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Muutama kuva..
    Tunnelin jatkon niittailin paikalleen ja hitusen pyyhkäsin pölyjä pois
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Oli tuommosta mustaa reunalistaa soppelipätkä niin laitoin tuohon alkuperäisin tunnelin ja jatkon väliin, eipähän näy se liitoskohta niin selvästi ja rumasti..

    Jokohan tuo perämoottori joutais varastoon tuosta pyörimästä :-X ;D
     
  8. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    jaah.. kohta puolet kiilloteltu.. naarmuja on aika paljon, mutten kehtaa niitä alkaa hiomaankaan, eli olokoot minun puolesta!!!

    Muutama kuva
    [​IMG]
    Penkin nappasin paikalleen.
    [​IMG]

    Onko tuossa bilteman Led pienoistakavalossa myös jarruvalo?
     
  9. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Joko se Jasoni kävi kattelee lumitilanteen? :p
     
  10. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    On, itellä ainakin kolme johtoo siitä lähtee.
     
  11. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    On siellä, syttyypi lisää sledejä ja muutkin sledit kirkastuu kun sitä jarruva painelee
     
  12. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    aha eli tuommonen tilaten.. menis aika makiasti tuohon "tavaratilan ja tuon punaisen penkin tuen väliin mustaan muoviin kiinni
     
  13. Mehtis

    Mehtis Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Hieno jatko tulee tuohon tunneliin. Itse pähkäilin sekä askartelin viime viikonloppuna myös jatkoa tuollaiseen yläosasta kavennettuun telatunnelin ja täytyy todeta ettei ollut niin helppo miltä aluksi tuntui. :) Jatkoitko nuita rautoja jotka on telatunnelin sisällä reunoissa ja johon tuo takapuskuri on alunperin tullut kiinni? Paljonko sinulla kaikkiaan nyt siirtyi roiskeläpän kiinnityskohta taaksepäin?
     
  14. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Joo jatko on täältä foorumilta semmosen nickin valmiste kuin Yama500.. niitä rautoja en jatkanut, kun tuo on kumminkin 3mm alumiinia ja tuli mielestäni ihan tukevasti tuohon kiinni, lisäksi puskuri tuli vielä niihin alkuperäisiin rautoihin kiinni 2 M8 pultilla, niin luulisi sen tukevan. Haitta puolena on vain, että takapuskurin ja läpän väliin ja aika vähäsen tilaa, mutta eiköhän siitä nostettua saa. Roiskeläppä siirtyi n.24cm taaksepäin
     
  15. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    TÄMÄ ON LUPAUS: Minä en kiillota ikinä kuuna päivänä enään tunnelia :eek: ::)
    tunneli ois siltä osin valmis, keulassa on jotain pientä jotka meinasin vielä pyhkässä, mutta ne on näppäriä hommia jo
     
  16. -JH-

    -JH- Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    mistäs oot ton C&A Pro tarran tonne pajan seinälle raapassu :D
     
  17. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    ;) Semmonen nyt vain pakotettiin ottamaan mukaan ???

    Tuli tilattua sitten 440 petikumet, väliakselit, pohjatuen uudet tyynyt ja koneen topparin uus kumi.. 2 variaattori laitetaan kelluvaksi, sitä vain mietin että pitäiskö siihen sorvauttaa sopiva rauta tavallaan jatkamaan sitä akselia jotta variaattorin kiinnityspultille ei tulisi niin isoa rasitusta, kuin esmes rikoilla toteutettaessa. Ja tarkoitus olisi että variaattori pääsisi elämään n.2-3mm akselilla
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Saanko mie sen entisen takavalon (taas)? ::) Vai onko jo särki?
     
  19. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Lupasin sen jo Kinille..
     
  20. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Jasonin tallin tapahtumia..

    Kyllä minä ainaki sorvauttasin hauskaa jatkoa akseliin. Liekkö minkälainen systeemi tuossa et passaako samanmoinen holkki tuohon mitä reviin? Revin holkin mitat löytyy tuolta ski-doo puolelta.
     

Suosittele tätä sivua