Kestotestikelkasta projektiksi

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 20/11/07.

  1. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    Joo mie käyn!! ;D ;D
     
  2. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    No niin. Sain just puhelun tämän kelkan uudelta omistajalta ;) Saahaan varmaan talvella hyvät rallit kairaan ku ei tartte enää yksin kiikkua mäkien päälle ja tällä kelkalla pysyy jo meikän perässä muutenki siellä.. menee ohiki varmaan jo ;D
     
  3. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    Niin,

    Tämä kelkka on nyt sit virallisesti vaihtanu omistajaa.

    Kelkka oli mun käytössä kolme talvea, viimeisenä talvena en ajanut kuin muutaman reissun, sillä Renegade 1200 oli alla suurimman osan ajasta. Mitään negatiivista ei jäänyt RE:stä mieleen. Yhtä ainoaa isompaa teknistä ongelmaa ei kelkassa ollut koko aikana. Normaalit huollot olen tehnyt ajallaan ja muutamia osia on huollettu vähän tiiviimmin. Alusta ei ole porsinut mistään kohti eikä ratkeimia ole muuallakaan.
    Suurimpana syynä hyvään kestävyyteen pidän säännöllistä huoltoa. Alustan olen rasvannut lähes joka reissun jälkeen ja vaseliinina aina Kendallia tai jotain muuta laadukasta rasvaa. Olen myös käynyt kaikki alustan
    pultit avaimella läpi ennen jokaista reissua. Yksi pultti pääsi karkuun, mutta mitään vahinkoa ei tullut.

    RE Lynx on luultavasti kestävin kelkka mitä kotimainen merkki on koskaan tehnyt tai tulee tekemään. Vakiosäädöillä jotka näissä oli vuonna 07, kelkka on yksi parhaista ajettavuudeltaan ikinä. Jousituksen jämäkkyys vaatii hieman totuttelua. Pieni pintakovuus on pieni hinta erittäin loogisesta jousituksen toiminnasta, joka ei yllätä kuljettajaa missään tilanteessa.

    Nyt on sit aika siirtyä uudempiin laitteisiin. Uusi kelkka on käytännössä jo ostettu, mutta se että kerronko mikä se on... jää nähtäväksi.
     
  4. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    miten tämä on edes mahdollista?

    Mistä se pultti karkas? Joku pultti joka ei oo näkösällä?
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    Rajoitinremmin alapään akselin pultti lähti.
     
  6. Kiljunen

    Kiljunen Guest

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    Hyvä projekti oli!
     
  7. Jrski

    Jrski Well-Known Member

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    viime talvena tuntu lähtevän uudemmistakin re:istä sama pultti liikenteeseen???
     
  8. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Kestotestikelkasta projektiksi

    Mulla kans sdi:stä lähti, tosin ei kokonaan mutta ei ollut monen millin päässä ettei lähteny ;D
     

Suosittele tätä sivua