Kisakuskit ja kuntoilu.

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Firecat 500, 9/10/06.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    McMassakausi ;D
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Eilen illalla kiakkoo abt tunti max.syke 196, mutta ka. miehekkäästi 170 kaloreitaki palo 1143...pläskit lähtee
     
  3. Jarspi

    Jarspi Lynx RS

    :mad: perskeles menny reenit nyt vähä kehnosti työkiireitten ja pikkuflunssan takia... No toivottavasti tulee podettua nyt eikä sitten kisoj... "kop kop" ;)

    Oiskohan ollu tuolla edellämainittujen "kuurien" paikka ???
     
  4. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Varmaan joo, ku vetää sen jälkeen kalijaa ja makkaraa pari tuhatta kilcallia... ;D
     
  5. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Pitäsköhän munki vähän purnata ja valittaa täällä, jos se helepottais ja lois kilpakumppaneille paineita :p
    Elokuussa leikattiin vasen käsi. Ranteesta vapautettiin hermopinne. Sillä pystyy juuri ja juuri ajaan pyörällä nyt, mutta ei uskaltais vielä kelkan sarviin. Eikä pysty lapiohommiin (Jannne tietää...). Syyskuun alussa kipeyty polvi tosi pahasti ja kuukauden buranakuurin ja jääkäsittelyjen jälkeen menin lääkäriin. Magneetin tulos ja tuomio: kierukka paskana. Sit rupes vakuutusyhtiö kiukutteleen, ettei ne maksa tähystystä, kun se kuulemma johtuu talven 2005 kelkkaonnettomuudesta ja siellä havaitusta rappeumasta. Nyt pitäs mennä julkiselle puolelle jonottaan vuodeksi. :'(
    Meneekö koko talvi pilalle, vai löytyykö sponssia operaatioon? 1850€ olis tähystys!!!
    Avustuksia otetaan vastaan :'(
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Jannne tietää ja lapioi... 8)

    Ei sitä niin paljoo mee, silleen sopivasti vaan :p
     
  7. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Tuli mitattua lenkillä sykemittarilla noita arvoja:
    8km lenkillä syke vaihteli 160-175 ja %:na maksimisykkeestä oli 81-87%.
     
  8. stm

    stm Well-Known Member

    Melekeinpä sammaa se on mullaki.
     
  9. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    kuinka pitkä toi rykäisy teiläl on, siis ajassa?
     
  10. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    40min, mutta pitäis melkein pidentää matkaa vielä, että kävis rasittavammaksi, kun toi ei oikein tunnu missään toi 8km.
    On muuten helvetin mukavaa juosta näin syksysin, kun ei ole niin kuuma kuin kesällä, joten jaksaakin paremmin. :)
     
  11. stm

    stm Well-Known Member

    Mie olen käyny yleensä sen 2 x viikossa semmosta pitempää (1-1.5h) ja sit kerran nopeempaa (30-45min)
     
  12. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Millasta matkaa oot juossu.
     
  13. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Itse kun juoksen vaikka 2km, on kävely yhtä tuskaa seuraavaan päivään asti, johtuen aikaisemmin katkenneesta ja sittemmin armeijassa uudestaan murtuneesta jalasta... Pyöräily rasittaa huomattavasti vähemmän sääriluuta ja spinningpyörää oon tässä ostatellut, huono kun olen lähtemään ulos liikkumaan :-\
     
  14. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Óotko uintia testannu?
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Kyseistä lajia en oo harrastanut 4:n vuoteen muuten kuin armeijan uimataitotestissä ja kesän vesiskipperi kokeiluissa ;D Ei oo kovin lähellä sydäntä moinen, mutta harkinnanarvoinen vinkki kuitenkin :)
     
  16. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ne on varmaan ne iskut mitkä kiusaa vanhaa murtumaa, mulla hajos solisluu vuonna 97 ja sopivasti rymytessä ottaa nii perkaleesti kipiää
     
  17. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Jalkahan mulla on luutunut virheasentoon, jonka takia rasituslinja menee sääriluun etupuolelta... Korjausta ollaan mietitty, mut on niin prkl iso prosessi, ettei siihen mielellään lähtis. Ja jos lähtee niin aikasintaan kesällä jos tarvetta.
     
  18. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Voiskohan juoksualustalla vaikuttaa rasitukseen, eli pystyisitkö juokseee pururadalla paremmin, vai onko silti yhtä kipeä?
     
  19. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Kyllähän se vähän vaikuttaa, mutta loppupeleissä tulos on sama... Eli ilman leikkausta ei taida olla juoksu mikään vaihtoehto :-\
     
  20. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Massa kausi menossa 8)

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua