Lynx 2018

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Fred Scuttle, 21/11/16.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Kui tihiää näissä on tuo määräaikaishuolto? Tuo 50kk takuu on kyllä hyvä, mutta taitaa tulla kalliiksi 50kk kulettaa määräaikaishuollossa. Miettiny, että jos tarjouksia kyselis.

    Jammussa takuu katto vaikkei käyttänykkää. Toki moottorin osalta ei välttämättä, mutta millonpas noissa kone hajois..
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    500km, 3000km ja sen jälkeen kolmen tonnin välein tai kerran kaudessa. Ei paha.
     
    janzka tykkää tästä.
  3. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Paljon tekee euroissa jos kerran talvessa
     
  4. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Kova on kyllä takuu ja hieno juttu!
    Mutta mitenkähän sitten määrittelevät, mikä kuuluu takuun piiriin?
    Kuiten kovimmat kilometrin nielijät vetää 4v aikana jopa 35tkm, ja moni reittikelkkailijat vetää samaan aikaväliin helposti +20tkm.
    Nuilla kilsoilla alkaa kamppeessa ko kamppeessa kaikennäköstä osaa kuiten porsimaan..
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kyselin tuossa noita tarjouksia 600/800 re trimmeistä ja samalla tuosta huoltohommasta kun osa sanoi että tietyillä kilsoilla kytkintä ja ketjua/rattaita uusaillaan, osa taas sanoi että ei kuulu moiset niihin. osa taas sanoi että tietyillä kilsoilla voi pudota osia takuun piiristä pois kelkan vanhetessa ns. normi kulumaa, tuohon en kyllä itse usko koska ainakin nykyinen on ilman km rajoitusta, miten matto kuuluu takuuseen?

    On varmasti hieno laite 850RE:), vielä kun olisi ollut omaan makuun tehokas 4t sportti, vuosia olen tehtaalle laitellut anovaa viestiä :( varmaan menneet sinne öömappiin, saa nähdä kaduttaako winderin osto kun pääsee ekan kerran kojottamaan 850RE/3700...
     
  6. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    500km huollon saa suorittaa itse, ensimmäinen huolto 3000km:ssa, joka tehtävä valtuutetussa merkkihuollossa...näin ainakin 2017 malleissa, joissa 4 vuoden takuu.
     
  7. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Miksi tätä 50kk takuuta nyt päivitellään? Sehän oli jo -17 malleissa 48kk eli huippupitkä ennestäänkin. Viime keväänä takuuehtoja silmäilin kun tarjouksia kyselin. Ei niissä mitään ihmeitä ollu, ketjun vaihto tais olla kuuden tonnin välein artistin laskuun. Huippu homma.
     
  8. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Tänne samanlainen ;)
     
    Hemikoo tykkää tästä.
  9. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Mulle
    Mulle kans:D
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Joko laitoit viestiä jälleenmyyjälle?;) muista alkuperäiset varaosat :D
     
    Mika_R tykkää tästä.
  11. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Meitin myyjä on vieläki Rovaniemellä, jotain kelkkoja kattelemassa:eek:
    Josko se tulis niitä maanantaina myymäänkin :D
     
    vetkulilm ja Mika_R tykkäävät tästä.
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Tiiä vaikka @Mika_R lle tois tullessa uuden projektin eiku proton.

    OT: Tuliko tänään kalustotappiota? Itselle ei, vain puskuri oli tiukoilla kun pari kelkkaa kiskoin perässä :( on se vaan joillakin huono tuuri motosportissa, sama mikä merkki ja vuosimalli aina vastustaa.
     
  13. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Jospa nyt laittaisin kuitenkin pakka uuden seuraavaksi.
    Eikä tullut kalustotappiota. Kun ei kouhota, niin ei vehkeetkään säry:D
     
    vetkulilm, Nipademu ja Jani Sipola tykkäävät tästä.
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Hyvällä syötöllä @Nipademu kyllä syötti menemään, luulen ettei ois tarttenut puskurissa roikkua täyskuntoisenakaan.
     
  15. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Kun meitin patikoilta pääsee ajettavaan pattiin, niin vähemmästäki kirmaa kuin vasikat kevätlaitumilla. Kyllä se meno hyytyi, kun kunto loppui.
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jatketaan OT:llä poistakoon modet..
    Meinasinkin että mahtoi olla hymy korvissa asti kun pääsi isolohkot niille suunnitelluille olosuhteille vaihteeksi, ens vuonna ukoilla sitten 850:t HÄH?
     
  17. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    @Mika_R pelkää jo minun alustan puolesta. Mikalla mennyt alustat usein 5000 kiemuroissa Ski-Doossa. Kun tuohon laskee yhteen sen, että minä en yleensä monesti temppuilevia vehkeitä kotio tuo, niin voipi piankin 850 RE olla tallissa.
    Onhan se niin nättikin. Niin, ja emäntä epäili jo valmiiksi, että en malta niitä ylivuoteiseksi päästää.
     
    Hemikoo ja Mika_R tykkäävät tästä.
  18. Lasy

    Lasy Lynx Boondocker RE 3700 850

    Eiköhän pidetä ne nelitahdit ja sporttikelekat vielä erillään
     
    vetkulilm tykkää tästä.
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Tänäänkin oli monta metriä eroa :D
     
    janzka, Kojontti ja Reverend_ tykkäävät tästä.
  20. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Käyppä joskus Hemikoon kanssa lenkki heittämässä. Voipi nimittäin olla, että mieli muuttuu. Se on kuitenkin loppupelissä kiinni käyttäjästä, kuinka sporttista se meno on. Hemi tuli tänäänkin hyvin mukana, kun taas useampikin kaksitahtinen tuli perse edellä vastaan. Nelitahtisina niissä olis se etu, ettei tartteis yskiä. Onneks valtaosa kuitenkin e-teccejä, niin ei niin pahasti ota henkeen.
     
    janzka, Reverend_ ja Mika_R tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua