Lynx Rave 670 144" Projekti ohi tältä erää.

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Ässä, 29/4/06.

  1. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670

    laitas ässä kuvia projektin eri vaiheilta kun joudat :D
     
  2. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Laitan kyllä. Vielä ei vaan ole kauheesti kuvattavaa...
     
  3. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Nyt alkaa kuomun paikkaus ja maalaus. Saa nähdä minkä väriseks se loppupeleissä tulee.
    Tänään ohjaustanko nousi sen mitä vaijerit antoivat periksi ja päihin tuli j-koukut. :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

  5. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Lasiksi tulee tuon oma musta lasi, mutta se on irti maalausta varten. Värivaihtoehtoja on valkoinen ja musta. Ja jotain punaista päävärin lisäksi. Ehdotuksia otetaan vastaan kyllä jos on mielipiteitä värin suhteen. :)
     
  6. cooper

    cooper zr 580 efi

    Re: Lynx Rave 670

    jos tuohon löytys jostaki ne alkuperäset tarrat niin ehottomasti neja valkoseksi!! ainaki minun mielestä aika harvinainen laite.
    mutta cooprahan on komia vaikka sen peittäs seepran nahalla ;D
     
  7. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    Tuo valkonen kyllä sopii tuohon kelkkaan... minun äänen saa orkkis väri :)
     
  8. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Re: Lynx Rave 670

    Jostain syystä valkosesta kelekasta tulee mieleen puolustusvoimat ja Lynx 5900. :eek:
    Edit2: [​IMG]
     
  9. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    Ostat multa sen kevyen kuomun ja päällystät sen seepran nahalla. silloinhan noi popparit ei näkys ollenkaan ;D
     
  10. antiboy

    antiboy Polaris IQ dragon 700 cfi 365

    Re: Lynx Rave 670

    Valkoseks on se niin hieno valkosena ja jotku pikku punaset kuviot/tarrat
     
  11. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670

    Näyttää kyllä melko nätiltä tuolla valkosella kuomulla myös minun silmään :)
    mutta sehän väri on paras, joka käy itse omistajan silmään.
     
  12. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Aika selkeä mielipide tuntuu teillä olevan.. :) hyvä niin, koska itekin olen ollut ehkä hieman valkoisen puolella. Sen keskelle nokkaa tulevan tarran pystyn liimaan takaisin uuden maalin ja lakan jälkeen. Toisen puolen sivutarrasta vaan puuttuu puolet, niin sen takia vanhoja tarroja ei voi käyttää. Katsellaan... Viikonlopun aikana ostan maalin kuitenkin.. ;)
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    Valkonen myös minun mielestä. Mielenkiinnolla odotan projektin tulosta.
     
  14. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Nyt on kuomun halkeamat kuidutettu uusiksi ja kuomu on pintatöitä vaille valmis maalattavaksi. Kävin valkoista maalia ostamassa, mustaa ja punaista löytyy hyllystä ennestään.. ehkä niistä jotain vielä tulee.. tai sitten ei. ;D

    Edit...
    Kävin vähän maaleja raapimassa ja kittiä laittamassa. Huomenna ylimääräiset kitit pois ja tarkemmat pohjustukset vielä. sen jälkeen maalia...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    Mie olin itemielessäni ihan varma, että tuo lamppu vaihtuu "uudempaan" - ei näköjään sittekään ;)
     
  16. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Se lamppu vaihtuu uudempaan, mutta vain siksi että vanha on palasina. Alkuperäinen osuu tulpanhattuihin jos kuomu joustaa yhtään. Mutta tarkoitus olisi laittaa tulevat valot tohon alkuperäisenn aukkoon. Sitten on täysin eri asia JOS jostain kulkeutuu käsiin joskus armeijan jälkeen toinen kuomu.. siihen voi tulla isojakin modauksia.. ;) Tällä hetkellä toi kuomu on maalattu koko valkoiseksi ja maalaus onnistui mielestäni hyvin. Seuraavaksi pitää hommata tarrat tai maalata jotain siihen. Yksi visio on tosta lampustakin vielä mielessä, mutta ei paljasteta, kun toteutuminen ei ole kovin varmaa vielä.. :)

    edit:
    Saakohan mistään ostettua tuollaisen Raven alkuperäisiä tarroja ainakaan järkevään hintaan?
     
  17. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Tämänhetkinen tilanne on tossa. Jotain teippejä sovittelin jo tulevia maalauksia varten. Ei niistä enempää.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Lynx Rave 670

    Hianoa hianoa! Kehtaakko vihjasta minkä sorttista teippiä oot liimaamassa? :p
     
  19. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670

    Jos oikein muistan niin Hemmolla taitaa olla myynnissä Cobran kuomu.
     
  20. frosty

    frosty Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    Hyvältä näyttää. Vielä jotkut passelin kivat tarrat.
     

Suosittele tätä sivua