Lynx Rave 670 144" Projekti ohi tältä erää.

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Ässä, 29/4/06.

  1. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Niin taitaa ollakin mutta Hemmon kuomu on uusi/uutta vastaava ja pyynti sen mukainen. Pitäis löytää joku sopivasti risa koppa eikä mulla sen kanssa ole mitään kiirettä. Ehkä joskus aikanaan.. ;)

    Kehtaisin jos tietäisin.. Tällä hetkellä näyttää siltä että kääntyy maalaamisen puolelle ennemmin kuin teippien tekoon. toiseksi väriksi tulee punainen tai todella tumma (metalli)harmaa/musta.
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    Hiilikuitutarraa, saatais sopia komiasti.
     
  3. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Ei paha idea sekään. Pitää laitta mietintään. Tarrojen malli ei ole vielä selvillä kunnolla. Jos sitä harmaata/mustaa tai punaista tulee paljon niin sitten maalaan, mutta jos päätän tehdä vain esim jotkut tekstit, niin sitten tarroilla.
     
  4. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Lynx Rave 670

    Mulla olis oma suunnitellut Lynx Cobra tarra-aihiot tuolla jemmassa ;D Piti kaverin kelkkaan tehä mut eihän se niitä koskaa saanu teetettyä. Tosin ne on vaan 583 teksteillä. Tai siis yks niistä.


    e: Ja muutes väritki on musta-punanen ja musta sininen ;) ;D
     
  5. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Löytyykö sellaista tarra-aihiota missä ei lue 583 ja väri on punamusta? Toisaalta olisi mukava tehdä koko homma alusta loppuun itse, mutta jos tarrat miellyttävät omaa silmaa niin mikäs siinä.. ;) olisko jotain kuvia tms?
     
  6. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Lynx Rave 670

    Juu onhan niitäkin muutama:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tuossa vielä tuo 583 ja sinimusta versioki:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Loistaa yksinkertaisuudellaan mutta kuulemma olis just hyvät ollu...
     
  7. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670

    vielä ku olisi rave ;)
     
  8. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Yksinkertaiset niiden tarrojen pitäisi ollakin, mutta kuten jkomu sen sanoi, vielä kun olisi rave. huomenna käyn vähän kauppoja kiertelemässä ja pitää kattella jos osuisi sitä frostyn mainostamaa hiilaritarraa kohdalle.

    edit:
    Photoshoppailin melko karkeasti jotain luonnoksia siitä miltä toi voisi joskus näyttää.. älkää vielä kiinnittäkö huomiota tohon telän pidentymiseen kun uutta mattoa ei ole vielä. kaikki aikanaan, mutta tossa kaksi mahdollista värivaihtoehtoa tollain todella hätäisesti tehtynä. mielipiteitä myös kuunnellaan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Noi ovat vain luonnoksia ja muitakin visioita on, mutta kertokaa mielipiteitä kun olen itse niin hlevetin huono valitsemaan.. :D
     
  9. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Re: Lynx Rave 670

    Noilla punasilla "rafiikoilla" olis todella fiksun näkönen, tosin karkeita luonnoksia nuo ovat mutta jatka ihmeessä punasella tuota kuomua! :)
     
  10. mohikaani

    mohikaani Tahtooo LUNTA!!!!

    Re: Lynx Rave 670

    Punasena on toooosi viksu ;)
     
  11. 250

    250 Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670

    punasta minähi ehottasin... mut makuasioistahan ei voi kiistellä...
     
  12. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Re: Lynx Rave 670

    MUSTaa sanon minä telatunneliin kanssa ja liukuihin kans.
     
  13. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670

    tuo punainen on pirun hyvä tuohon telatunneliin ;) kuomua kyllä mieluummin maalaisin tolla mustalla.
     
  14. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Ei teidän neuvot ainakaan helpota tota päätöstä.. :D ite oon EHKÄ hiemän enemmän mustan kannalla ja siihen vähän punaista mustan jatkeeksi, mutta joka kerta kun noita kattoo, eri kuva näyttää paremmalta.. ;D

    No ei tässä kauhea kiire ainakaan ole ennen ensi talvea... ::)
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Re: Lynx Rave 670

    Punaisella sahalaidalla irtoaa minusta mustasta alaosasta. Tuollaisena kuin protophotot niin musta punaisella raidalla
     
  16. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670

    Onhan tässä koko kesä aikaa ;) Sen voi päättää vaikka juhannuksena ;D
     
  17. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    Juhannus saattaa olla vähän huono päivä ton värin päättämiseen.. ;D Saattais tulla kaikki maalihyllystä löytyvät värit mukaan.. ;D
     
  18. antti11

    antti11 Guest

    Re: Lynx Rave 670

    toi punanen vie voiton. muutenkin tosi hienon näkönen ois. siisti kelkka. mulla ois muuten joku lynx 500 Enduron kuomu. jos tarviit. pieniä rikkoja. lähinnä "pehmeytymiä". mut pakkelia vaa. tai lasikuitua ensin alle ja pääle ja sitten pakkelia. hyvä muuten
     
  19. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Lynx Rave 670

    Punasen kannalla ehkä määki olisin :p Laitappa ihan "maalaamattomana" tähän kelkka esille ni teen siihen omat suunnitelmat ;D En julkase niitä jos et halua... (kato joutusit laittaa semmoset kuitenki kelkkaas ja sanoit että tahot alusta asti tehrä ite ;D ) vitsi vitsi...

    Mut laitappa alkuperäisellä kuomulla tuo kuva näytille ni saat lisää vaihtoehtoja jos tahrot :)
     
  20. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670

    http://rapu.1g.fi/kuvat/aessae/moottoriurheilu/kelkka/Rave670/
    tuolla on jotain kuvia kelkasta. tosin ei yhtään "aitoa" kuvaa kokovalkoisella kuomulla. kelkka on nyt niin ahtaassa autotallin nurkassa että siitä on aika hankala ottaa mitään kuvaa.. KAtotaan mitä innostun viikonloppuna tekee sille.. ;) jos vaikka tää arpominen loppuisi siihen.. ;D
     

Suosittele tätä sivua