Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Äläkää nyt loputtomasti kaveria veättäkö...turhaa hukkaa elämänsä noihin puolen sivun romaaneihin.

    Itekkin ajaisin wt:llä ja ajattelisin sen väkisin mukavaksi hommaksi jos olosuhteiden pakosta joutusin semmosella "harrastaan" ;D

    Mutta ladatut aseet jättäsin wt- reissuilta poies... :p
     
  2. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Näinpä... ;D

    Tämä on niinkö kirjolohilammikossa kalastaminen, ainaku nakkaa ihan sama minkä syötin niin heti nappaa iso vonkale... ;D
     
  3. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kattoo nyt maanantaina tai tiistaina, pitäis käydä lumilinjaa mittaamassa Tanhuassa. Jos tulee lähettyä niin kelkkakin pitäis valita firman vehkeistä ... :)
     
  4. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Herra hyvä, lueppa vaikka huviksesi, mistä tämänkertaiset "keskustelut" saivat alkunsa.. Olisiko ollut kuitenkin niin, että minun ei tarvinnut, kuin kirjoittaa tuosta omasta reissustani, niin heti oli iso vonkale pinnan alla tarttumassa syöttiin.. Eli sinä omine kätevine kommentteinesi ;)

    Eli koittakaa nyt ymmärtää, että itse te tässä edelleen jaksatte provosoitua ja parkua äläkkös-asiasta. Toisaalta, kyllä minä toki ymmärrän, että kun lumet vähenee ja joku onneton tuolla vielä ajelee, eikä suostu painumaan tuohon teidän muottiinne, niin varmastihan se turhauttaa.

    Hymyä poijjaat. Eihän tämä nyt niin vakavaa ole.
    ;D
     
  5. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ootee...

    Nämä lammikot oli niitä 90-luvun varmoja ottipaikkoja ;D

    30mk/kilo tai jotain sinne päin..
     
  6. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    pexi elä nyt, mistä me sitten hupia ja naurua revittäs. kyllä se oli mukavaa lueskella näitä sohvalla kalja käessä, kun 5 minuutin välein tulee viestiä, parasta viihettä! ;D

    ps. tää oli ihan yleisesti tuumattu, eikä koske ketään henk. koht. :-*

    pss. jatkakaa

    Odotan innolla, milloin käytte oikeesti benchmarkkaa mountain vs wt. :)
     
  7. Methanolic

    Methanolic Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mulla ei oo kumpaakaan mutta lähen silti testaan jos se wt pitää väkisin ajaa rinkiin... ;D
     
  8. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Katoppa ite aikojen alusta asti niin EHKÄ huomaat että sulle se joka syötti tuntuu kelpaavan... ;D
    Ihan oikeen ihmetyttää että miten "virkamies" ehtii noin paljon netissä roikkua että noinkin hyvällä taajuudella syötiin käy... ;D
    (taitaa jäädä sakot kirjoittamatta...)

    Ja ei sen enempää herneitä ku aikasemminkaan, kuvan herneistä löytää täältäkin topikista... ;D
     
  9. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Sama vika...

    Ja tähänhän on mountainheput jo muutaman vuoden lupautunut, mutta wt-maureja ei oo pelipaikoilla näkynyt...

    Ja nythän se vertailu olis jo ihan turhaa kun jokapaikassa on hanget alle 1m50cm... sielähän menee vaikka vanha mummo potkurilla... ;) ;D
     
  10. vuorikelkkailija

    vuorikelkkailija Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    tänhän ajelthin vajaa 100 km.Onko tundra exriimii ny vuorikelkka en tiejä,mutta ainaski se poras parireen kans pystyyn.Reki commanderin pari nykäystä ja matka jatku.On ne mielettömän hyviä nuo nykykelkat menhen sohjossa..ei menny ennen ku ajelthin aktiv alaskoilla ja 5900 lynkseillä..
     
  11. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Lukaiseppa herra tuolta sivulta 7 minun kirjoittamani kommentti. Se on kolmas tähän ketjuun kirjoittamani juttu. Sitä ennen en ole vuorikelkkoja väheksynyt ja tuossa kolmannessa kommentissani jopa myönnän, kuinka vuorikelkka on pätevä laite.

    Minä en mielestäni ole kovin kärkäs tarttumaan noihin "syötteihin", mutta siinä vaiheessa, kun henkilöni kimppuun alettiin käymään, niin kieltämättä olen alkanut hieman kärkkäämmäksi, myönnettäköön.. Niinkuin tekis mieli kommentoida tähänkin, mitä nyt suollat.

    Kuten olen aikaisemminkin todennut, niin minulta riittää ymmärrystä vaikka mihin, mutta minä myös edellytän sitä samantasoista ymmärrystä muilta. Se vain taitaa olla aivan turha toivo. ::)
     
  12. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ja hyvä homma metanooli, että sisäistämistä tapahtuu... En minä nyt ihan tuota tarkoittanut, mutta saahan se aikuinen mies olla mitä mieltä haluaa.. Ja lyödä itseää millä haluaa..

    Tuohon vois vaan ääniraidaksi vaihtaa sen teikäläisten hokeman mantran "mullaonparasmuillaonpaskamullaonparasmuillaonpaska....."

    ;)

    Edelleenkään kun "meidän leiristä" ei noita mountaineja ole isommin väheksytty.
     
  13. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Paljo helpompi sullekin jos et ottais kaikkea niin henkilökohtaisesti... ;D

    Mutta jos välttämättä haluaa stressiä repiä näistä kirjoittelusta niin siitä vaan!!!! ;D

    Ite en taas viikkoon ehtiny/jaksanu käydä edes kattomassa mitään kirjoituksia, mutta saunaa lämmittäessä tarvi taas jotain ajankulua/viihdettä ja täältähähän sitä löytyy... ;D

    Sehän tässä muutaman vuoden aikana varmaan on tullu jo kaikille selväksi että kumpi taipuu ennemmin, WT-mauri vai mountain-mies, vai rautakanki...? ;D
     
  14. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mä luulin että tuo äijä on nalle kuka hakkaa ittiä 59:n huoltomanuskalla päähänsä... ;D
     
  15. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Eikö se muka ookkaan? ;D
     
  16. Jale

    Jale Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mahtaa se kieltämättä olla melkoista toiveajattelua, että itsestään kolmannessa persoonassa kirjoittelevat oikeineläjät voisivat löytää sitä syvää ymmärrystä muista...

    Yksi toimiva homma voisi olla, että perustaa oman kelkkafoorumin jossa voi sitten aktiivisena nettikyttänä tehdä vaikkapa nettipidätyksiä kaikille väärin ajattelijoille/kelkkailijoille... Tämän foorumin modethan eivät tunnetusti ymmärrä ollenkaan juuri Nallen tarpeita. ;)
     
  17. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Enpä tiedä, kuka tuo on, mutta ilmeisesti joku, joka on saanut käsiinsä uuden MKn... Tuo Ison Komentajan koeajo ei ole heikkohermoisille tarkoitettua luettavaa..

    ;D

    Olette te vaan aika lysti hyeenalauma ::)
     
  18. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Täsä olis ideaa!!! Tiijä sitten mikä yleisömenestys nalle-foorumi olis....? Mutta Mä ainaki rekisteröitysin sinne! ;D
    (ehkä... ;D)
     
  19. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Tää on jännä rotu, mutta niitä löytyy joka yhteisöstä... ;D
     
  20. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Joo.. Ne on vähän samalla tavalla harvinaislaatuista sakkia, kuin ne, jotka eivät pysty millään opilla käsittelemään muiden, kenties omista ajatuksista poikkeavia näkemyksiä. Näiden tunnelinäköisten yksilöiden piirteenä on yleensä tavattoman suuri tarve nostaa itseään korkeammalle jalustalle, kuin mitä muut ovat, tehden sen usein mollaavalla ja mitätöivällä ulosannilla. Kompromissien aikaansaaminen kyseisen kaltaisten henkilöiden kanssa on lähestulkoon mahdoton ajatus, koska heille kompromissi edustaa sitä, että kaikki ovat lopulta samaa mieltä, kuin mitä he itse ovat.

    Ja niille, jotka nyt näkevät "Nallen" -siis paitsi minun, mutta myös edustamani nimimerkin yhteyden tuohon edelläkuvattuun, niin täytyy tuottaa pettymys. Minä olen edelleen paitsi itsenäni, niin myös nimimerkkinäni kertonut näkemykseni myös noiden teidän edustamienne kelkkojen erinomaisuudesta. Mutta jotta asia ei olisi ihan näin yksinkertainen ymmärtää, niin pitää huomata myös sellainen seikka, että minä edelleen pyrin näkemään niitä hyviä piirteitä kaikenlaisissa kelkoissa. Se, miksi minä puolustan esimerkiksi leveämattoista kelkkaa on asia, jota teidän ei kannata isommin miettiä, mutta voin luvata, että sinä päivänä, kun minulla kenties pihassa nököttää Iso Komentaja tai jotain muuta vastaavaa, mikseipä jopa BD3900nen tai vaikkapa Summit, niin edelleen minä pystyn vanhan kaksipuolisatasen, tai leveämattoisista puhuttaessa, vanhan 5900sen nähdessäni löytämään kyseisestä kelkasta niitä hyviäkin puolia.

    Minun nähdäkseni se ilmentää varsin hyvin rakkauttani lajia kohtaan. Minun mielestäni tämä laji kulminoituu juurikin kelkkoihin yleensä.. Ilman kelkkoja ei kelkkailukaan olisi mahdollista. Siksipä siis tekninen kiinnostukseni näitä laitteita kohtaa kaikkinensa on aika suuri.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua