Mistä halvimmat powder prot?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä jam0, 10/12/08.

  1. jam0

    jam0 Well-Known Member

    Niinhän sitä vois äkkiä luulla, mutta ilmeisesti omissa ostajan taidoissa on jotain vikaa vaikka sitä on joskus tullu tehtyö jopa työkseenkin. ::)

    Kävin tuossa äsken heittämässä Kajaanissa paikalliskierroksen ja liikkeitä sen enempää mainostamatta vois sievästi sanoa, että vaikka kuinka finanssikriisi painaa päälle ei tunnu paikallisia kauppiaita kaupankäynti kiinnostavan.

    Liikkeessä a) Todettiin suksien maksavan n230€/kpl ja pollen satuloita ei tietenkään ollu olemassakaan. Tilata ehkä vois, mutta sitten ei kyllä tuohon hintaa pysty enää myymään. :)

    Liikkeesä b) hinta oli 399€ pari ilman rautoja, satuloita polleen ei oo ja mutta niitä "ehkä" saatas tilaamalla. Rautoja kyllä löytyy, eri hintaan tietenkin.

    Molemmissa liikkeissä palvelun taso oli ja on aina ennekin ollu suoraan sanottuna p*rseestä. Ihan v*tuttaa mennä etes kysymään mitään kun heti tulee semmonen olo, että anteeksi kun oon olemassa. Viimesen vuoden aikana on kuitenkin paikallisista liikkeistä tullu kaikesta huolimatta hankittua kelkka ja täydelliset ajovarusteet, varaosaa ja huoltotarviketta melekoset läjät joten ei pitäs olla siitäkään kiinni että käyään vaan hintalappuja hypistelemässä.

    Nooh... samapa tuo. Mieluusti vaan maksasin paikalliselle kauppiaalle vaikka 50€ enemmän ku saa tuotteen heti ja pääsee käsistään näkemään mitä on ostamassa. Oishan se sitten seuraavalla kerrallakin mukava mennä kaupolle kun ois edellisestä jääny hyvä mieli. Mutta ku ei... kait sitä on sitten vaan niin v*ttumainen asiakas kun erehtyy hintaa kysymään. Pitänee siirtyä tässäKIN asiassa nykypäivään ja tilata vaan suoraan netistä kun on paikallisessa käyny toteamassa mikä tuote on, puhumatta mitään.

    Jottei menis ihan vuodatukseksi niin löytyy täältä nälkämaalta joku asiansa osaava kauppiaskin. Nimillä puhumatta, ettei kenenkään yksityisyyttä loukata kuten ai aikasemmissakaan kohissa (paikalliset varmaan tunnistaa):

    - Kesmotorssin nuorempi pienkonekauppias, asennetta ja yritystä!
    - Maataloustuhkasen kelkkapuolen naismyyjä, ei oo kiire ja erittäin asiallinen ja hyvä palvelu!
    - Ar-karin isäntä, asiantuntevaa ja hyvää palvelua.
     
  2. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    catin satuloille joutuu tekemään saman homman. liian matalat ja leveät skidoohon. liekkö samanlaiset pollessa ja catissa?
     
  3. Siidoo

    Siidoo Ski-doo Mxz 440 x -03

    jepu jee, mulle voi kans näyttää sellaisen firman joka pudottaa toista sataa euroa hintaa, sillä perusteella että joku toinen kauppias voi myydä halvemmalla.....veikkaan että virmoilla on osto hinnoissa jo tuo ero....mut samapa tuo mulle.

    ps. minä vain ilmoitin halvimmat pp:t mitä vastaan on tullut, viimme talvena jo kaveri sai tohon hintaan sieltä...
     
  4. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    265e maksoin omistani,sisälsi raudat,satulat ja lenkit...ja tuohan on sisään osto hinta kahdella suurella ketjulla, kärkkäisen sisään osto hinnoista en tiedä mitään...niin hinnat viime syys-talvelta joten muutoksia voip olla jonkuverran ::)
     
  5. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    no sano vain liikkeen nimi ni ei tarvi kärkkäiselle asti lähteä. paikallisesta kelkkakaupasta 399,- plus raudat.... :( :-X :'(
     
  6. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    265e maksoin omistani,sisälsi raudat,satulat ja lenkit...ja tuohan on sisään osto hinta kahdella suurella ketjulla, kärkkäisen sisään osto hinnoista en tiedä mitään...niin hinnat viime syys-talvelta joten muutoksia voip olla jonkuverran



    Tuon paikan nimen ku sais....  :eek:
     
  7. speedy

    speedy RS 600

    Täytyy kyllä kans itse todeta, että Rovaniemellä eräässä kelkkaliikkeessä oli erittäin töykeää palvelua, kun kävin slp:n suksia kysymässä. Vastaus oli, että suksien listahinta on 399€:a ja että 380€:eek:on pystyvät sukset myymään. Ehdotin sitten siihen, että onnistuuko myydä sukset 399 €:eek:on ohjainrautojen kanssa. Perusteluksi sanoin, että muualta saa kokopaketin kolmellasadalla. Tähän tämä myyjä tuumasi, että heidän on tarkoitus elääkin tällä työllä ja että jos myisivät kokopaketin neljäänsataan he jäisivät itse hieman tappiolle. Tuli lisäksi sellainen tunne, että se piti minua aivan idioottina, kun sitä hintaa kysyin. Nähtävästi sen mielestä minun olisi pitänyt ymmärtää, että suksien hinta on sen neljäsatkua+ohjausraudat. Jotenkin ei tule kyllä hyvä tunne asiakaspalvelusta, jos kauppias makoilee kolmekymmentä senttiä myyntitiskiä alempana työtuolissa ja näyttää hapanta naamaa. Tunne joka minulle välittyi oli, että myyjä ajatteli että mitä hel**ttiä sinä täällä teet. Joten voitte varmaankin arvata, että kyseiseen liikkeeseen en toista kertaa astu. Myynti perustuu hintaan ja asiakaspalveluun. Kyseisessä kaupassa olivat kyllä molemmat pielessä.  Jos tuota kauppaa on uskominen niin nämä kärkkäiset sitten vissiin hyvää hyvyyttään näitä suksia tappiolla myyvät.

    Tähän nyt voin vielä todeta, että ainakin Tarvikekeskuksessa Rovaniemellä asiakaspalvelu on kunnollista, vaikka hinta ei sielläkään mikään halvin mahdollinen ole.
     
  8. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Sisäpiiri vuoto, kyllä kärkkäiselle jää viellä omansa tuosta 295e myyntihinnastaan.
     
  9. speedy

    speedy RS 600

    No tuo osoittaa sen, että täällä Rovaniemellä on ahneita kauppiaita. Tai sitten asiakkaita niin vähän, että joutuvat pitämään kovia katteita. ::)
     
  10. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Tai sitten Kärkkäinen tuo niitä suksia itse maahan.
     
  11. JMH

    JMH Well-Known Member

    Moi !
    Myyn myös satuloita erikseen ;) ,hinta ei kyllä ole "ilmanen" :D
     
  12. JRT

    JRT Well-Known Member

    Kummallinen mentaliteetti että huonoa palvelua saadessaan ei voi mainita puljun nimeä. Itse ainakin mainitsen juuri siksi etteivät muut hölmöt mene samaan lankaan. Kyllä se markkinatalous niitä firmoja opettaa.

    Puuterisukset kiinnostais itelläki, mutta ei pelkoa että maksan koko paketista pitkälti viidettä sataa rautojen kanssa.
     
  13. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    omat ostin rajamotorilta. sukset,lenkit,raudat, raudat oli totaltekit.
    hinta oli 310€. huom ilman satuloita,ois ollu(50€kpl) joten tein satulat töissä  h.0€
    oisha noita varmaan ollu halvemalla ku ois soitellu ja tinkiny puolisuomee...mutta ku samalla tilasin mäntiä ja muuta kamaa...
    ja tuli vielä rahtivapaasti. :)
     
  14. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    Eihän tuo ole paha hinta :)
     
  15. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Hommaa pois vain... Sen jälkeen ku sukset on alla soon sama vaikka ois maksanut 600 ekee, on ne niin makiat.

    8)
     
  16. markozoo

    markozoo Ski doo rev 880R summit open mod

    ite hommasin powder pro motomarinesta lahdesta. sukset,lenkit,raudat ja satulat lynxii 360 euroo
     
  17. speedy

    speedy RS 600

    Itellä ihan ärsyttää, kun te muut olette saaneet sukset paljon halvemmalla. En kai vain osannut tingata tai kysyin vääristä paikoista.
     
  18. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Jos sen mainitsis niin siitä vois joutua käräjille... MP-puolelta löytynee esimerkki...   :(
     
  19. JMH

    JMH Well-Known Member

    Taitaa teidän aihe mennä taasen vähän sivuun  ::)
    Mutta jos saanen vähän sivuta aihetta, niin eikai se ole huonoa palvelua jos ei pysty myymään tarviketta yhtä halvalla kuin "naapuri" (eli lähteä mukaan hinnan poljentaan :'()
     
  20. maroach

    maroach RMK800 '14

    No ei todellakaan joudu, siis jos liikkeen nimen mainitsee. Tuossa MP-esimerkissäkin (olettaen että puhutaan samasta tapauksesta) mentiin myyjän henkilökohtaisiin asioihin joka on täysin eri asia. Minä olen JRT:n kanssa samaa mieltä, rohkeasti vain liikkeiden nimet esiin niin ehkäpä niissäkin alkaa palvelu parantumaan.
     

Suosittele tätä sivua