Mistä halvimmat powder prot?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä jam0, 10/12/08.

  1. JRT

    JRT Well-Known Member

    ´

    Höpön pöpön, asiakaspalautteen antaminen millä tahansa foorumilla ei ole laitonta, niin kauan kuin palautteen sisällössä ei ole mitään laitonta.

    Mutta ne sukset, mistä ne sais rautojen kanssa kolmosella alkavalla hinnalla?
     
  2. adrealine

    adrealine Guest

    raahen motocafesta ostin vasta pp:t rautoineen päivineen 390€
     
  3. Hi-Power

    Hi-Power Catin Turbo

    En tiä millä kamppinen Kemistä myy mutta ite aina oon kyllä hinnasta päässy sopimukseen...
    näköjään on joku hinta 399 suksista...mutta lukee että kysy tarjous.
    http://www.kelkkapalsta.com/kauppiaat/Prima-rauta+R.Kamppinen+Oy/345/0/167/4
     
  4. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Oulun Kärkkäinen, jos siellä on jäljellä. Toinen vaihtoehto on Jenkistä.
     
  5. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Lakkapää tornio, kuulemma hinnat sielläkkin aivan sopivat. n.3,5 sataa euroa
     
  6. Jontte

    Jontte Ski-doo Mxz RS -13

    Tuovirengas Kemijärvi rautoineen kaikkineen päivineen 350€ ;)
     
  7. Tico

    Tico Pro RMK -19

    En aivan satavarma mutta Lakkapää ylitornio niin 300€ rautoineen.
     
  8. JRT

    JRT Well-Known Member

    No nyt alkoi tulemaan asiaviestejä. Jos kelkkojen varaosille / tarvikkeille olisi samanlainen nettihintavertailu kun on esim. tietokoneen osille tai telkkareille, johan tippuis hinnat!
     
  9. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    aika moni liike esim. Oulunalueella tuuppaa ulos suksisettejä 350€, sis. kaikki kilkkeet :)
     
  10. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Ohan se makia ku on puolelle voorumista sanonu että minä hommaan ne Powderit sieltä Kärkkäiseltä.
    Noh...
    Kävelen liikkeeseen nippu satasia kourassa ja sanon että pistäs nippu suksia tiskiin niin saat rahaa vastineeksi... anteeksi mutta sukset ovat tilapäisesti loppu ja muuta selitystä ja itkemistä.
    Ei siinä pistä tilaukseen ne romut niin haen 8 päivän päästä tulomatkalla. Otetaan nimet ja numerot ylös ja luvataan että sitten on varmasti kamat kasassa.

    Meikä päästää 8 päivää ja yötä kinkkua naamaan ja nuppi turvoksissa kinkusta menen ystävällisesti tiskille hakemaan suksia ja kerron asiani ja mitä olen vailla.
    Myyjä penkoo ja plärää lappuja ja soittaa anopille että onko semmosta ja tämmöstä.

    Ei mistä ottaa niitä suksia. Onhan ne halvat ku niitä ei ole mistä ostaa...


    Pikainen puhelu JJJ-Serviceen ja homma hanskassa ja sukset matkalla.
    Joten joskus kannattaa maksaa se parikymppiä enemmän palvelusta ja yleisestä varmuudesta.
     
  11. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Toinen tarina parin viikon takaa. Soitto Kärkkäiselle ja varmistus että niillä on suksia. Sovittiin että haemme sukset painpäivän kuluttua. Menimme paikan päälle ja otettiin sukset ja vähän muita varusteita. Päiviteltiin Oulun lumitilannetta, toivotettin hyvät joulut ja lähettiin talliin asennus hommiin.

    Ei se ole ihme, että loppuu tavara äkkiä, kun sadan kilometrin säteeltä kannattaa sukset hakea tuolta... Paikallinen kauppias ei alkanut edes keskustelemaan hinnasta. 400€ plus raudat.
     
  12. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    Tornion k-rauta  379€
    Täydellinen paketti, ohjainrautoineen!

    Näin mainostivat, liekö vielä tinkivaraa..
     
  13. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Varmaan on tinkivaraa kun syksyllä ostin kans täydellisen paketin sieltä,300 erppaa.
     
  14. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    on
     
  15. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    minä ostin vielä reilusti alle ton,tuolta
     
  16. Von Heinrich

    Von Heinrich Netti kelkkijä

    Raahen moto-cafe: ~350e(koko paketti)~400e totaltekin raudoilla.
     
  17. speedy

    speedy RS 600

    Itse kans maksoin 350 €+ohjainraudat, harmittaa nyt jälkeenpäin kun kaikki tuntuneet saaneen reilusti alle tuon. :'(
     
  18. Antti_

    Antti_ Well-Known Member

    Itse tilasin juuri sledpartsilta. Sukset, lenkit, satulat, raudat posteineen 300e. Paypal kusetti kurssimuunnoksessa parikymppiä, mutta eipä täältä kuopiosta olisi tuohon hintaan saanut, tai en minä ainakaan saanut.
     
  19. Hi-Power

    Hi-Power Catin Turbo

    On kuulemma kissan sukset noin satkun halavemmat kun muitten... tulevat eri maahantuojalta

    Näin sanovat liikkeessä.
     
  20. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Samat suksethan ne on. Tuskin ne satulat tekevät +100€ hintaan ;D
     

Suosittele tätä sivua