Ockelbo 300-S rojeksti

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä Zouns, 17/2/13.

  1. okkelist

    okkelist Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 300-S rojeksti

    Joo Lapin metallipinnoittella tehtiin nuo minun Okkeleiden rungot. Hiekkapuhallettiin ja maalattiin. Rovasinkki käsitteli kaikki muut tarvittavat osat muttereita myöden. Pitää vain laittaa ruuvit ja mutterit itse rautalankaan . Kysyppä sieltä ohjeet.Maalia ei saanut olla osissa .
    Sieltä kirpparilta minäkin ostin Okkelin jarruosia ja kaasuvipuja ym. Oli vielä ennen pöydän sulkemista kaikki 50% alennuksella.
     
  2. Zouns

    Zouns Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 300-S rojeksti

    Hieman hiljaisempaa ollut tässä threadissa mutta se ei tarkoita etteikö edistystä olisi tapahtunut. Okkeli käy ja kukkuu. Penkin nahkan pingotus ja niittaus seuraavaksi ja jostain pitäisi löytää tuulilasi tai pleksiä josta tehdä se. Tekisi vielä kovasti mieli tuo kuomu tasottaa, hioa ja maalata mutta saa nähä...

    Videotakin sain testiajosta. Vanhallakin tuli melkein tippa silmäkulmaan kun pääsi "nuoruusvuosien" kelkalla taas ajamaan :)

    Tyyppäystä!
     
  3. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 300-S rojeksti

    Voiskos sampå vielä neuvoa mistä ne Velsa/Ockelbo ibomatic kytkimen puolipallon muotoset liuút löytyy ?
    Yritin kattoa tuota Rinabin sivulta mutta en löytäny...
     
  4. okkelist

    okkelist Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 300-S rojeksti

    '

    Lasi ja levymyynti Halonen Rovaniemellä on minulle leikannut tuulilasit. Minulla on sapluuna jos tarviit. Meinaan tuohon mustaan leikkauttaa uuden pleksin kun on vähän kulunut.
     
  5. okkelist

    okkelist Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 300-S rojeksti

    Ne kakkosvariaattorin muovinastat tein 8 mm nylonpultista viilailemalla ja hyvä tuli. Kytkimen puolipallon muotoiset muovit 2 kpl tulee sorvilla . 20 mm nylontanko Etralla maksoi n. 10 euroa metri.Siitä tulee monta osaa kytkimeen.
     
  6. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 300-S rojeksti

    Ok, kiitos tiedosta, Ostaisin nuo puolipallon muotoiset kuitenkin mieluiten valmiina jos niitä löytyy
    eikä maksa maltaita. Ei ole itsellä sorvia ja nettikaupasta tilaaminen niin helppoa.... :)
     
  7. sampå

    sampå Ockelbo 300 -73 + Arctic Cat Super Jag -90

Suosittele tätä sivua