Phazer alustat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Eppu, 28/9/07.

  1. JaPu

    JaPu Yamaha Phazer FX (tilattu)

    Heihou,

    Onko tietoa, onko kyseinen telasto-ongelma tässä uudessa -08 versiossa myöskin?
    Siinähän on tehty jotain parannuksia, mutta porsiiko tämäkin?

    t:janne
     
  2. edi189

    edi189 Well-Known Member

    oon kuullu että -08 alustoissaki vikoja...pyörät kuulemma kertakäyttökamaa joihin
    ei voi edes laakereita vaihtaa ja muutenkin vähän ihmeellisiä tuntuvat olevan...
    viisaammat kertovat enemmän :p
     
  3. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Samallaisia pyöriähän noissa on ollu jo pitemmän aikaa. Mm. RX-1 sessä.
     
  4. Eppu

    Eppu Member

    Kyseinen vehje kannataa jättää ostamatta ja jos on jo tilannut niin yrittäkää perua. Alusta ei ole ainoa murhe vaan peli myös keittää herkästi ja pakin kanssa saa tapella (sähköinen vaihteensiirtäjä). Tuskin -08 versiokaan hirveästi tuosta paranee, jos alustan geometriaa ei muuteta. Viimevuoden vahvistuksilla pääsi pisimmillään noin 1000 km ja sitten hajosi.

    Tämä vaan sen takia, että itse pidän kelkkailusta, mutta en tällä vehkeellä, kun korjauksiin tuppaa menemään enmmin aikaa kun ajamiseen ja maahantuojalta ei saa apua. Itsepäisemmät vovat tietysti ostaa ja kokea tämän "ihanuuden" itse, mutta varoitettu on...
     
  5. PKE

    PKE Well-Known Member

    Epulla paha päivä ??? :)

    Ihan varma en päivän tilanteesta ole, mutta sellanen huiku m..nissa, että asiaan ON NYT paneuduttu, ja ratkaisukin löytynyt.
    Merkkihuolloilla lienee ohjeet, ja nyt tehdään jo jotain muutakin, kuin vaihdetaan vaan uusia osia hajonneiden tilalle.

    Ps. Lämpö-ongelmiin, (joita voi tulla kevään pölyämättömällä plussakelillä) on helppo ratkaisu. Siihen on saatavana valmista puhallin sarjaa syyläriin.
    Ja olikohan pakille joku säätö? En muista...

    Pss. Älkää kysykö multa lisää, minä en tiedä. Mutta asiansa osaavalta merkkihuollolta pitäis apu löytyä.

    Edit: On -08 malliin tullut ainakin eri osia alustaan. Kuten etupukki, neulalaakeroitu alumiininen linkku ja takaiskarin varaosanumero on ainakin eri kuin -07.
    Räjäytyskuva -08 alustasta: http://parts.yamaha-motor.com/partimage.gifx?d=87624,2,0
     

Suosittele tätä sivua