Piikit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä frosty, 14/1/06.

?

Onko sinulla piikit matossa?

  1. Kyllä

    23 vote(s)
    4.3%
  2. Ei

    447 vote(s)
    84.2%
  3. Nastat

    14 vote(s)
    2.6%
  4. Tulossa

    35 vote(s)
    6.6%
  5. En tiedä

    12 vote(s)
    2.3%
  1. forestapox

    forestapox A-C MC ES

    tattis infosta. Oli muuten kohtuu tiukassa niissä nastoissa kuminpaskaa ja lukitus liimaa. Tai no... kumiosaston sain nastoista oikeastaan irti helposti upottamalla ne happoon(hauskasti kiehu, ja hais kumilta). Lukitus liimaki vähän pehmeni samassa operaatiossa mut jouduin käymään ne yksitellen läpi. Nasta akkukoneeseen kiini, pylväskoneeseen semmonen teräsharja homma pyörimään vastapäivään ja akkukoneella täydet jengat toiseen suuntaan. alkovat kiiltään kivasti eikä ole vähääkään epäpuhtauksia uutta lukkoliimaa häirittemässä.
     
  2. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Pistät kiinni loctite 270, ni ei tarttee miettiä, kestääkö vai ei ;)
     
  3. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    parin kauden jahkaamisen jälkeen nyt piikit on tilattu rapakon takaa, extreme max merkkisit, pituutta 1.625" ja 120 kpl olis tarkoitus kiinnittää mattoon. pitäis olla paremmat kuin woody'sin suomesta saatavat piikit ja vielä halvemmatkin, ainaskin ne on tarkoitettu reittiajoon ja lupaavat 2 vuoden katkeattomuus/taipumattomuus takuun. :) käyttökokemuksia sitten lumien tultua.
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Saman valmistajan piikit on minullekin tulossa, pituus tosin hieman lyhyempi (1,4") mutta määrä suurempi ;)
    Piikkien makuun kun pääsin, niin ne on kyllä mainiot meidän jäisillä reiteillä...
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Samaa sanon minä nuista piikeistä  :p, viime talvena oli ensimmäistä kertaa mulla moiset matossa kiinni ja olivat todella hyvät. Oiskohan muistini mukaan yksi piiki vääntynyt ja sekin varmaan kun luvatta ylitin junaradan. Piikit on mulla merkkiä StudBoy ja määrällisesti taisi olla 102kpl paikallaan, mutta mittaa en muista. Mulla on kyllä niitä viellä pariin mattoon kun niitä taisi tulla laatikossa jotain reilu 400kpl:ta 8)
     
  6. znood

    znood Guest

    ens talveks 136" camoplast iceripperi ... katotaan miten pidot muuttuu
     
  7. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Nyt pitäs ne piikit saaha... eli miten nuo esim extreme max piikkien mitat on ilmoitettu? onko piikin kokonais mitta? Matto on 38mm ja määräksi ajattelin noin 140 kpl vs jonkun verran alle 140 hv.
     
  8. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kun käyt siellä Andyn luona kahvilla, niin mittaa. Sillä on just sopivan mittaiset Extremet 38mm matolle...
     
  9. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    1.740" - 1.860" on oikea piikkikoko tuolle matolle. 144 on tuo oikea määrä (tai 120, 96). Woody's:ltä Snocross tai Mega-Bite, SB:ltä Power Point tai Assassin...
     
  10. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    taitaa olla eri tommi ;D
     
  11. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No, ei kait se nyt niin tarkkaa ole. Tommi kuin Tommi vaikka voissa paistaisi ;D

    Talven jälkeen tiedän enemmän, mutta ainakin tähän asti nuo Extreme Maxin piikit ovat tuntuneet paremmilta kuin Woody's:n tai Stud Boysin tuotteet. Joitakin asioita mietitty vähän pidemmälle.
     
  12. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    off ::) imatralle kuitenkin about 500 km ;D
     
  13. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    Extreme Max Stainless Steel Studs - Size: 1.625"

    mulle tulee noi 38 mattoon kunhan kerkeis asentaa..
     
  14. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Jaahas, millonkas me laitetaan sulle ne piikit paikalleen?
    Mulla olis ma ja ti aikaa...näyttäis olevan V-päiviä :p

    Sole mikhään tuo 500km ;) saisit samalla testit ajettua ;D
     
  15. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    Viikonpäästä todennäköisesti ei ole muutakuin aikaa... montas sihijuomaa tarvii hommatta et tollaset piikit saa mattoon jotenkuten kiinni? ;D
     
  16. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Ei siinä sixpäckiä piteempään mee :p
     
  17. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    Siinäpä se meni sunnuntai päivä, ilta ja vielä vähän maanantaitakin mutta nyt ne on paikallaan!
    Nyt ei muutakuin odottamaan lunta tai edes jäätä :)

    [​IMG]
     
  18. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    No olipa mun piikkipähkäilyistä ainakin se hyöty että Andy sai omansa laitettua.. Ei vaan, kyllä mäkin reiät poraan, varmuuden vuoksi.. Piikit saa, jos tilaa, vasta tammi-helmikuun vaihteessa..
     
  19. Jaska

    Jaska Ski-Doo MXZ 600 X SDI -04

    käviskö tohon piikeiksi jotkut vähän 8.8:a kovemmat pultit, isot aluslevyt nylokki mutteri ja vaik ruuvilukitetta viel perään. Luulis olevan ihan ok sekin viritys.
     
  20. znood

    znood Guest

    kulahtaa varmaa aika pikaseen ne pultit kun ei oo kovametallia ja sit ei pidä yhtää
     

Suosittele tätä sivua