Hep. Yhtään en halua, enkä aio hämmentää soppaa enempää, mutta olikos näissä koneissa 4v takuu?? Vai olikose ennakkomainoshöpöä?
Onko tähän booaamiseen tullut mitään lisäinfoa?? Tulppien kärkivälit säädin 0.6-->0.5mm ei vaikutusta.. 16.5h ajettu joista yli 5500rpm eli minkä jälkeen kerää sisäänajo tunnit n.6.5h. Töpselissä käytetty, ei vikakoodeja. non ethanol asetuksella mennään ja 98 tankissa. Olis mukava saada toimimaan kunnolla enne ruottin reissuja vaikka kyllä sillä noinkin voi ajaa
Joku Jenkki kirjoitti että hänellä oli pakoaukonsäätimet ollu aika jumissa sisäänajon jäljiltä. Voisi olla aiheellinen puhdistaa.
Ja sama se sille takuulle vaikka olis vain vuodenkin. Vaikka takuuaika olisikin ylittynyt ja mittarissa 500 km ja kone atomeina ---> valmistaja/maahantuoja vastaisi kustannuksista. Olikohan se nyt virhevastuulaki tms. joka määrää, että laitteen on kestettävä käytössä kohtuullisen ajan. Joku asiasta tietävä väitti kerran jossain lehtijutussa tämän lain tuoman vastuun olevan vahvempi kuin valmistajan oma takuu useissa tapauksissa...
En tiedä varmaksi, mutta tälläisia kommentteja on muutamia näkynyt noissa aihetta käsittelevissä keskusteluissa. Minun tekisi mieli sanoa että koittaisi vielä uusilla tulpilla ja pudottaisi vielä vähän sitä väliä pienemmäksi, mutta varmaan turhaa.
Voi vaikuttaa.. mulla 800 axys alko täyskaasulla rötäilemään viime viikolla ja syyksi paljastui katkennut pakoventtiilin pultti eli se venttiili ei auennut ollenkaan
Laitan täänekkin, itsellä oli tuota booausta aluksi ja todella pahasti, vaihdoin karttaa lähes 10 kertaa ees taas eli vaihto, sammutus, starttaus ja täyskaasu kiihdytys ja eräällä kerralla loppui booaaminen. Toisasta vastaavasta tapauksesta olen kuullu suomenmaalla, elikkä ilmeisesti softa ei välttämättä vaihdu vaikka näyttö niin kertoisikin. Nyt toiminut 200km kertaakaan booaamatta. Niin ja huollossa on uusi softa tuota booausta varten.
oottele nyt rauhassa kun tulee se 10h täyteen niin se kone ei saa niin paljoa bensaa se auttaa asiaan
6.8kilo Ohmin vastus paikalliselta radioTV ukolta tinaten suoraan liitin pussukkaan niin ei enää kummittele mikrokytkin. Tapponaru tietty entistä suotavampi varuste tuon jälkeen.
https://snowmobiles.polaris.com/en-us/self-help/article/KA-01436/ Tuossa on linkki siihen Polariksen Mooaamisen itse parannus ohjeeseen mikä mainitaan tuossa tiedotteessa missä puhutaan noista ongelmista.
Mulla kyllä toimii, 400 kilsaa ja 20h mittareissa, ja mun mooaminen loppui tuolla tulppien kärkivälin säädöllä.
Multa on mennyt ihan ohi tuo mikrokytkin, mikä sen alkuperäinen tehtävä on ja miksi se poistetaan, /ohitetaan?
Kaasukahvaan sulava lumi voi joskus aiheuttaa kipinän katoamista ku se kaasulipan tunnistin lukee asian niin että kaasuvaijeri on jäässä tms. Tuon ohittamalla pitää asentaa oikea hätäkatkaisija kuitenkin kelkkaan ettei satu vahinkoa jos oikeasti kaasu päälle. Jos ei ongelmaa ikinä ole ollu, on ohittaminenkin turhaa.