Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Hep. Yhtään en halua, enkä aio hämmentää soppaa enempää, mutta olikos näissä koneissa 4v takuu??
    Vai olikose ennakkomainoshöpöä?
     
  2. siltsu90

    siltsu90 Member

    Onko tähän booaamiseen tullut mitään lisäinfoa?? Tulppien kärkivälit säädin 0.6-->0.5mm ei vaikutusta.. 16.5h ajettu joista yli 5500rpm eli minkä jälkeen kerää sisäänajo tunnit n.6.5h.
    Töpselissä käytetty, ei vikakoodeja.
    non ethanol asetuksella mennään ja 98 tankissa.
    Olis mukava saada toimimaan kunnolla enne ruottin reissuja vaikka kyllä sillä noinkin voi ajaa :D
     
  3. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Koitappa 95:lla ja etanol kartalla. Kaverilla auttoi ja itsellä noilla ei mitään ongelmaa.
     
  4. siltsu90

    siltsu90 Member

    tullu sitäkin kokeiltua, pahenee vaan paikaltaan lähdön booaamiset :D
     
  5. andyman

    andyman Well-Known Member

    Joku Jenkki kirjoitti että hänellä oli pakoaukonsäätimet ollu aika jumissa sisäänajon jäljiltä. Voisi olla aiheellinen puhdistaa.
     
    siltsu90 tykkää tästä.
  6. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Ja sama se sille takuulle vaikka olis vain vuodenkin. Vaikka takuuaika olisikin ylittynyt ja mittarissa 500 km ja kone atomeina ---> valmistaja/maahantuoja vastaisi kustannuksista. Olikohan se nyt virhevastuulaki tms. joka määrää, että laitteen on kestettävä käytössä kohtuullisen ajan. Joku asiasta tietävä väitti kerran jossain lehtijutussa tämän lain tuoman vastuun olevan vahvempi kuin valmistajan oma takuu useissa tapauksissa...
     
    Hemikoo ja Kommein tykkäävät tästä.
  7. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    Ei se siihen rötäämiseen vaikuta.
     
    Viimeksi muokattu: 9/2/19
  8. andyman

    andyman Well-Known Member

    En tiedä varmaksi, mutta tälläisia kommentteja on muutamia näkynyt noissa aihetta käsittelevissä keskusteluissa. Minun tekisi mieli sanoa että koittaisi vielä uusilla tulpilla ja pudottaisi vielä vähän sitä väliä pienemmäksi, mutta varmaan turhaa.
     

    Lisätyt liitteet:

  9. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Voi vaikuttaa.. mulla 800 axys alko täyskaasulla rötäilemään viime viikolla ja syyksi paljastui katkennut pakoventtiilin pultti eli se venttiili ei auennut ollenkaan
     
  10. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Laitan täänekkin, itsellä oli tuota booausta aluksi ja todella pahasti, vaihdoin karttaa lähes 10 kertaa ees taas eli vaihto, sammutus, starttaus ja täyskaasu kiihdytys ja eräällä kerralla loppui booaaminen. Toisasta vastaavasta tapauksesta olen kuullu suomenmaalla, elikkä ilmeisesti softa ei välttämättä vaihdu vaikka näyttö niin kertoisikin. Nyt toiminut 200km kertaakaan booaamatta.

    Niin ja huollossa on uusi softa tuota booausta varten.
     
  11. ToKr

    ToKr Well-Known Member

    Polaris julkaissut lisäkommenttia liittyen Patrioottiin.
     

    Lisätyt liitteet:

  12. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Joko myyt pollen pois?
     
  13. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    oottele nyt rauhassa kun tulee se 10h täyteen niin se kone ei saa niin paljoa bensaa se auttaa asiaan
     
  14. Keppana83

    Keppana83 Pro RMK 850

    Minä voisin ostaa sen kaasukahvan mikrokytkimen ohitus plugin. Laitan Yv.
     
  15. Keppana83

    Keppana83 Pro RMK 850

    No perhana
     
  16. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    6.8kilo Ohmin vastus paikalliselta radioTV ukolta tinaten suoraan liitin pussukkaan niin ei enää kummittele mikrokytkin. Tapponaru tietty entistä suotavampi varuste tuon jälkeen.
     
  17. andyman

    andyman Well-Known Member

    siltsu90 tykkää tästä.
  18. andyman

    andyman Well-Known Member

    Mulla kyllä toimii, 400 kilsaa ja 20h mittareissa, ja mun mooaminen loppui tuolla tulppien kärkivälin säädöllä.
     
  19. andyman

    andyman Well-Known Member

    Multa on mennyt ihan ohi tuo mikrokytkin, mikä sen alkuperäinen tehtävä on ja miksi se poistetaan, /ohitetaan?
     
  20. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Kaasukahvaan sulava lumi voi joskus aiheuttaa kipinän katoamista ku se kaasulipan tunnistin lukee asian niin että kaasuvaijeri on jäässä tms. Tuon ohittamalla pitää asentaa oikea hätäkatkaisija kuitenkin kelkkaan ettei satu vahinkoa jos oikeasti kaasu päälle.

    Jos ei ongelmaa ikinä ole ollu, on ohittaminenkin turhaa.
     

Suosittele tätä sivua