Pollen varaosien saatavuus, kokemuksia??

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Mrbadluck, 6/11/06.

  1. Mrbadluck

    Mrbadluck Rave RE 850

    Kyllä pistää ihmettelemään miten Pollen varaosien toimitusajat tuppaa olemaan viikkoluokkaa maahantuojan toimesta. Suomen kausi on kuitenkin niin lyhyt ja jos joku paikka sattuu laukeamaan niin sitten kalusto seisoo viikkotolkulla osia odotellessa. Viime keväänä odoteltiin mäntiä ja VES:jä, nyt menee telapyörässä laakerin kera kolmatta viikkoa ??? Kaksi tilasin ja vain yksi löytyi maahantuojalta, kyllä ei voi sanoa kuin että ala-arvoista on toiminta.
     
  2. Timppa

    Timppa RMK 600 144"

    Pollen varaosien pitkistä toimitusajoista on puhuttu paljon, mutta itse oon saanu osat aina viimeistään viikon sisällä tilaamisesta.

    Ollu vissiin hyvä tuuri... (koputtaa puuta)
     
  3. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Ei mullakaan ole mitään erityisen pitkää ootastelua ollut, ei tosin ole paljo tarvinnu uusiakkaan.

    Se normaali ketjukotelo-ruljanssi, kaikki uusiksi, vajaassa viikossa ja viikonloppu välissä. Tohon kait ne osannu varautua? ;D
    Toinen tilanne oli ku kaasarin kurkut meni, sain jostain vehkeestä käyttöön kunnes uudet tuli. Noissa meni pari viikkoa muistaakseni.

    Tuokin riippuu aikapaljo myyjästä että tarviiko sitä kelkkaa siellä pajalla niin kauaa seisottaa.
     
  4. kärcherking

    kärcherking Well-Known Member

    Kytkimen jousta minä odottelin kolmisen viikkoa kun taas puskurin päät tuli viikossa. Riippuu vissiin mitä maahantuojalla sattuu hyllystä löytymään ja tuleeko rapakon takaa.
     
  5. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Tietääkö kukaan myykö mikään liike jenkeissä pollen osia suomeen esim. visalla?
    (siis vakio osia, ei mitään viriviri-kamaa)
    Ne muutamat liikkeet mitä netistä löysin ei myy muualle ku usa/kanada, hinnat vaan oli alle puolet suomen firmojen hinnoista...
     
  6. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Tilaa tuolta http://www.worldofpowersports.com
     
  7. janppa

    janppa Guest

  8. 650 efi

    650 efi polaris 650 efi

    joo tilailin tossa 29.9 osia kelkkaan ja muutama niistä tippu viime viikolla. loppuja osia viellä odottelen jos milloin tulis. ja kelit olis parhaimmillaan, monesti talvellakkin ei ole näin paljo lunta täällä päin.
     
  9. DOO

    DOO Well-Known Member

    :) Ei oo ollu paljon tarvetta ,eikä oo tarvinnu odotella , etupukki, ketjuratas, könkkä ja hihnoja. Hihnoja ei muuten löytynyt Jammuun viime lumilla pitkään aikaa.. eikä muitakaan varaosia. Kytkimen prikkoja ei löydy mistään, telastön pyörä piti lainata Pollesta , takuu etupukkia en oo edes viittynyt kysellä , on noi kaverien jutut niin surkeita palvelusta täällä Vantaalla.

    8) 8) Parempaa palvelua odotellessa!

    DOO
     
  10. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Jos ei oo Suomessa osia, niin nopiammalla saa kun tilaa itse rapakon takaa. Ruottisra kans kannattaa kysellä.

    Aika hyvin on omalle kohalle osat sattuneet. Yks maton tuleminen takuuseen kesti 6 kk, mutta onneksi oli kesäaika.

    Muistelen, että joskus pollella oli suunnitelmia tehdä välivarasto eurooppaan, mutta ilmeisesti ei ole toteutunut.
     
  11. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member


    Kiitoksia linkeistä! Juuri noita kaipasin!  ;D
     
  12. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No, eihän nuo älyttömän pitkia aikoja ole, tosin monet on tottuneet selkeästi pidempii aikoihin. Lynx/Ski-Doo/Cat sarjassa olen joutunut maksimissaan odottamaan kaksi päivää, yleensä kaikki on tullut seuraavaksi päiväksi, siksi viikko, pari tuntuu pitkältä. Mutta, pääasia ettei mene kuukautta.
     
  13. janppa

    janppa Guest

    Ei vielä mitään ne saatavuus ja toimitusajat, mutta ne hinnat. Aivan jotain tolkutonta.
    Esim: Telapyörän puslat: rapiat 8e kappale. Iskunvaimentajan alapään helat: 13/puoli=26e, ei sisällä holkkia. On muutes muovi kallista :eek:
     
  14. tuol

    tuol Freeride 137

    Toissatalvena odottelin prox:n kuomua kuukauden. Eikä siinä kaikki, kuomu oli hajonnut kuljetuksessa ja seuraavaa odotettiin toinen kuukausi!! ::)
     
  15. Byebye

    Byebye Guest

    Kannattaa soittaa tälle miehelle..
    On sitten osia ja tietoa vehkeistä ja itse en ole koskaan tarvinnut odottaa tuli se sitten postissa tai sitten olen itte hakenut..(aina löytynyt "hyllystä")
    (Polariksen jälleenmyyjä puh: 0400-669 495)
    -Fox-huolto ym. WP:t jne.
    -Varaosat
    -Myynti
    -Kolarikorjaukset
    ja jos on kysyttävää.. Niin hän kyllä tietää...
     
  16. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Onkohan noilla polariksen virallisilla jälleenmyyjillä kaikilla samat hinnat joita ne "joutuu" pitämään, vai kannattaakohan soitella kaikki firmat suomesta läpi ennenku tilaa jenkeistä. Itse en enää taida ainakaan täältä paikalliselta (en nyt laita paikkakuntaa ettei tuu huonoa mainosta) ostaa mitään osia vanhaan polleen, on niin suolaset hinnat (ja pitkät toimitusajat) että kannattaa tilata ennemmin jenkeistä.
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Mulla kyllä on sellainen hytinä että Hollannissa on välivarasto, tiiä sitten.
     
  18. janppa

    janppa Guest

    Amöriikasta ne kyllä taitaapi yleensä niitä tilailla. En sitten tiiä jos siinä välivarastolla on yhtä vähän hyllyssä tavaraa, kuin maahantuojalla ::)
     
  19. Byebye

    Byebye Guest

    Niin, riippuuhan se kuis kauan on ollu jälleenmyyjänä.. Meinaan vaan että NE jotka on "vanhoja konkareita" jälleenmyyjänä/kisakuskeina ni niillä löytyy sitä repertuaaria vaikka muille jakaisi!! Maahantuoja PÄIVITTÄÄ mutta jälleenmyyjä=melkein kaikki löytyy -85 -> -07 asti
     

Suosittele tätä sivua