RX-1 rungon jne. vahvistukset

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä SRMK, 24/9/08.

  1. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Varmaan tästä on jossain ollu puhetta, mutta en nyt osannu löytää. Kyseessä on vm.06 RX-1, mitkä
    kohdat kannattais vahvistella ja kellä teettää? Mulla ei pysy hitsausvehkeet käsissä, enkä sellaisia etes
    omista. Liikun akselilla Espoo - Seinäjoki/ympäristö, eli näiltä leveysasteilta joku pätevä pappa. Vaikka foorumilainen,
    kunhan osaa hommansa ja tekee kunnon työtä.
     
  2. znood

    znood Guest

    eikai siitä mitään vahvistaa tarvi ? Eikös tuo ole monoalustalla niin se on jo paljo vahvempi ku vanhois oleva proaction.

    Rungothan noissa onkin vahvaa tavaraa.
     
  3. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Ai ei tarvi? Mä oon ajatellu, että nämä on tänne meidän olosuhteisiin ihan paperia.
    Ja kyllä, monoalustalla on.

    EDIT: Astinlaudat meinaan joka tapauksessa jotenkin vahvistaa, ne on aika taipuisat mun läskin kropan alla ;D
     
  4. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Eilen pompin yhen Bad Boyn päällä jossa oli venttiilit pashana niin vahvistuksia vaatii ainakin astinlaudat ja siinä vehkeessa oli penkin alla takarunko kans kuprulla eli takarunkoon kans lattarautaa.
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Mono-alustaisiin RX/RS:siin on noita vahvistettuja alustan pukkeja vaihdettu, kun alkuperäinen vahvistamaton on antautunut.
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Takarunko kupruilee yleensä sen takia, että runkotunneliin kertyy jäätä pakoputkien ja pöllyävän lumen toimesta.
    Jos näitä ei muista puhdistella vaan lähtee suoraan hutkimaan, on tuho selevä.
     
  7. znood

    znood Guest

    Fishbonesit on todettu hyväks astinlautoihin :)
     
  8. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Mono-GT:n kanssa meidän reiteillä telatunneli siitä jalkojen kohdalta pullahteli aika helposti. Ei tarvinnut kovinkaan ajaa, niin siitä nitkahti, samoin vähän edempää mutta sinne ei helpolla nähnyt. Huomasi vain siitä, että ei pakki mene kunnolla päälle :(
     
  9. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Saakos näitä ostaa jostain valmiina, vai pitääkö teettää orkkiksesta jollain Puuha-Petellä?
     
  10. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Takuuseen on vaihdettu.
     
  11. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Eli varmaan sitten maahantuojalta sais vaikka ostettua tuollaisen jo ENNEN ku mitään hajoaa.
     
  12. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    RAIDin sanoin:Tuskimpa ;D
     
  13. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Maahantuoja vastas tänää että kyllä saa ostaa.
     
  14. stm

    stm Well-Known Member

    Hieno homma
     
  15. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Mahtaa olla aika kallis jos ostaa meinaa?

    PS. Multa vois löytyä yksi ehjä "vahvistamaton" etupukki jos jotakuta kiinnostaa. Vahvistelis sen niin olis aina varapukki tallissa...
     
  16. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Muutaman kympin alle neljäsataa ne siitä haluais.

    Etelleen ykkösvaihtoehtona olis löytää joku touhutauno joka osais vahvistella tuon orkkispukin oikealla tavalla.
    Mutta jos ei sellaista löydy, niin sitten pannaan uus tilaukseen ja ihmetellään asiaa.

    Telatunnelin suojat/astinlautavahvikkeet maksais 85 eypoa, siis "viralliset" sellaaset.
     
  17. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Ei muistaakseni kovin kummoset ole tehdä itsekkään ne vahvistukset, jos osaa hitsata tai kaveri osaa. Valitettavasti mulla ei oo yhtään valokuvaa jäljellä, mutta muistelen, että yläputkeen tuli vahvikkeet ja alas niiden kiinnityskorvien juureen?
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Tänään ilmoittivat maahantuonnista, että mun kelkkaan on jo vaihdettu takuun puitteissa vahvistettu etupukki.
    Hienoa toimintaa maahantuonnin osalta, että viitsivät selvitellä näitä kaiken maailman kyselijöille.

    Tarvii nyt vaan hoitaa nuo astinlaudat vahvempaan kuntoon, niin eiköhän tuolla sitten tämän talven pärjää.
     
  19. znood

    znood Guest

    [​IMG]
    Tolla tapaa vahvistin ite, tuo on proaction(vanha rx) alusta kylläkin en tiedä mitä alustaa tarkotit onko sulla mono ja uudempi vissiin ?
     
  20. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Mono on ja tänään selvis että on maahantuojan vahvistettu versio etupukkina.

    Kertokaapa tyhymälle, onko tuo astinlautojen alla oleva metallilipare alkuperäinen, vaiko jälkeenpäin asennettu.
    Ei oo vertailukohtaa saatavilla, enkä oo näistä Yamahoista vielä millään tavalla perillä.

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua