Sukset

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Catiska, 1/4/06.

  1. samu88

    samu88 rm-z 450

    mistä sais ostettua arctic cati leveämpiä vakiosuksia.? luin vaa et sellaset on pikkasen paremmat ku f6 vm 06 vakiot.. pp:t on kyl aika kalliit et jos ne sit ens talven hommais..? :)
     
  2. ISÄNTÄ

    ISÄNTÄ AC CrossFire6 -07

    Saattas olla jotta siitä samaisesta liikkeestä joka myy Arctic Cat kelkat ;D
     
  3. samu88

    samu88 rm-z 450

    kyl se nyt käväs mieles mut jotain nettikauppaa tai jotn vastaavaa.?
     
  4. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Ja voi se mieli viel kallistua sinne PP:n kannalle kun kuulee noiden orkkis leveempien hinnan.  ;D

    Eikä niil mitää oikeestaan teekkää. Mitä itel ne tuos äMmäs oli niin sinnehän se hankeen sukelti samanlailla kuin esim. tuo vanhemman mallinen catin kapea muovisuksi.  ::)  Powder Proilla nyt sit lähdetään tulevaan kauteen.
     
  5. samu88

    samu88 rm-z 450

    okeii. :D no kai se pitää ajella sit noil vakioil tää talvi :(
     
  6. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Tuos ku kattelin niin kahdet sukset oli orkkiksena catilla.

    toiset oli jotai 300€/pari ja toiset 275€/pari ...molemmat rautoineen.
    Jälkimmäisien peräs luki et syvän lumen mallit.
    ...Mut eikös nuo mitkä esim mulla oli tuos M -05ses niin ole nykyään vakiona kaikissa?

    Tuosta kun vertaa et SLP PP:t on n. 420€/pari rautoineen niin en ajatteliskaan vaihtoehtona noita vakioita.

    Edit: mä sekoilen... ::)
     
  7. samu88

    samu88 rm-z 450

    mä en tierä yhtää.. mut mul on p*rkeleen kapeet sukset tos kummiski..
    [​IMG]
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Sanonpa vaan, jotta aja noilla, kunnes raaskit ostaa PP:t. Ne vain toimii, erityisesti Catin keulassa. Varmaan muissakin.
     
  9. samu88

    samu88 rm-z 450

    kai se pitää sit käydä säästelee iha urakal rahaa niihi pp suksii.. :-\
     
  10. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Sitä odotellessa tee bearcatin suksimodi.

    Eli laita sinne vakiosuksen ohjainraudan alle noin 10mm kulutusmuovista korokkeet. Suksen kärjestä pultilla kiinni ja ohjainraudalla kiinni se loppupätkä. Omassa loppuu mellkein raudan jälkeen ja on veistetty loivasti viisteet sukseen. Pitempikin vois ehkä olla, mutta noin ei ainakaan vaikuta ohjauksen raskauteen juuri mitenkään.

    Pääasia on että nyt tuo on ihan kuin eri kelkka ajella. Suosittelen ehdottomasti. Jäi ainakin toistaiseksi PP:t hankkimatta. Eikä maksa paljoa. Tosin ummella se ei silti kanna yhtään...
     
  11. marttunen

    marttunen F6 Sno pro -07

    Nyt kun on asiantuntioita suksiasiassa liikkeellä niin sanopaakas mitkä pulkat tuossa alla on? Tuommoinen tiimalasin muotoinen.. laite on minulle uusi joten en osaa sanoa miten pelaa, eikä luntakaan vielä luvassa etelään niin kiinnostaisi vain tietää onko pp:n hankinta edessä...
    [​IMG]
     
  12. samu88

    samu88 rm-z 450

    http://www.kelkkapalsta.com/tarviketori/?ID=464
    oisko noi samat..??
     
  13. marttunen

    marttunen F6 Sno pro -07

    Näyttää samalta :D Mulla tosin on ihan kunnon raudat alla. onkos kokemuksia suksista?
     
  14. samu88

    samu88 rm-z 450

    eipä oo mulla.. kannattaa kysellä joltain viisaammalt minkälaiset on missäki jne.. :)
     
  15. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Nehän Catin tiimalasisukset.. En noista juuri mitään tiedä. Ovat kai crossiin tarkoitettu alkujaan (heikko muistikuva tämmöisestä). Yhdellä tutulla tuommoiset oli. Kai ne alkuperäisiä paremmin toimi, mutta ei PP:n veroiset.
     
  16. jarkkoloh

    jarkkoloh Well-Known Member

    mulla oli viimetalvena f5:ssa nuo tiimalasi sukset sno pron raudoilla. itse kyllä tykkäsin kovasti noista tiimalaseista kantoi hyvin umpisessa ja oli hyvät ummessa pyöritellä :p reitillä toimii myös hyvin, ei tosin ole noista PP:stä kokemusta..
     
  17. micatf7

    micatf7 ARCTICCAT

    Kärkkäisellä slp powder pro kelkkakauden avaus hintaan:299. :eek:
    Sisältää AC asennuspalan.(raudoista ei mainintaa)
     
  18. 700efi

    700efi joku lossi

    6000 km ajoin suksilla...paskana. toimivat hyvin kunnon raudoilla. umpisen kurvailussa "epävakaat"
     
  19. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Millä suksilla?
     
  20. 700efi

    700efi joku lossi

    ac tiimalaseilla
     

Suosittele tätä sivua