Suositelkaa kenkiä

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 24/2/06.

  1. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Nonni! Nyt vaikuttaa jo lupaavammalta :) Mustana löytyi sittenkin tuota mun kokoa, vaikka alunperin tilausta tehdessä ruutuun tuli ilmoitus, että ei oo... Lupasivat pistää tulemaan parin päivän sisään.. :)
     
  2. Vesku

    Vesku Renegade

    Dodih, keskiviikkona pitäs olla Vectorit ovella :eek: 8)
     
  3. Ski-Doo MXZ 550X

    Ski-Doo MXZ 550X MXZ 550X

    Mulle lupailee et kengät ja suojat ois perjantaina täällä. Toivottavasti pitäis paikkaansa.
     
  4. Vesku

    Vesku Renegade

    Näin puolen tunnin sisällä tepastelulla todettakoon että aika tukevat  ;D Se siittä suosittelusta, odotellaan että pääsee ajamaan...

    [​IMG]

    Josko lähtis kaivamaan kelkkaa tallista ja ajamaan rallia taloa ympäri...  ::)
     
  5. Pollari

    Pollari Guest

    Kyllä ne siitä pehmenee, älä huoli ;D
     
  6. Ski-Doo MXZ 550X

    Ski-Doo MXZ 550X MXZ 550X

    Itekki sain tänään tollaset Alpinestars Vectorit ja kyllä sopii jalkaan hyvin kun kävin 50km testilenkin heittämässä.
     
  7. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    valkoset vectorit käin tänää kaupasta koukkamassa ja nythän näitä ei ees malta ottaa sohvalla pois ;D
     
  8. TunTsi

    TunTsi Re 800 E-tec mod

    Kellään kokemuksia SIDI Flex Forceista?

    Vaikea päätös.. vectorit vai flex forcet. Kertokaa ne joilla on kokemuksia. Tai ovat edes kokeilleet jalkaan :p
     
  9. Vesku

    Vesku Renegade

    No mikäs niissä oli vikana? Ts. miten "ei kestäny"? Teitkö reklamaatiota huonosta tuotteesta/mahdollisesta valmistusvirheestä?  ::)
     
  10. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Niitä on valmistaja korjannu/vaihtanu nuita snowcross kenkiä, takuu pelaa. Toisilla alkanu kestään, toisilla vissiin ei.
     
  11. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Sori.. Offiksi menee tämäkin, mutta enpä oo miekään pahemmin suosinu, parin huonon kokemuksen jälkeen, nuita MP-asun tuotoksia...

    En muista oonko tälle voorumille joskus jopa nuista kirjottanukki, mut yhet paksummat ajohanskat oli MP:ltä.. miltei jokainen sauma aukes 2.-3. ajokerralla, meni pari kolme viikkoa että tuli uuet tilalle, jotka sitten koki saman kohtalon.. Ei muutaku sama ruljanssi uudelleen.. Ei liene vaikea arvata miten sille kolmannelle parille kävi.. En vaan enää jaksanu alkaa uusia oottelemaan joten korjasin tilanteen jeesusteipillä ja ajelin loppukauden (sen vähäisen mitä siinä vaiheessa oli enää jälellä) niillä.

    Toinen tapaus oli MP-asun neopreenit joilla kerkesin ajaa yhen crossikisan.. Molemmat hanskat peukalon ja etusormen välistä auki! Kävelin heti seuraavana arkipäivänä liikkeeseen ja otin rahani takaisin. ::) Myöhemmin pistin summaan 15 egeä lisää ja ostin Scottin vastaavat, jotka on nyt kolmen ajokauden jälkeen edelleen täysin moitteettomassa kunnossa.


    BTW. Vectorit on jo lähellä!! ;D Seurannan mukaan jo meijän postitoimipaikassa, vaikka ovatkin näköjään surraanneet POSTIN mukana ympäri suomea!! :eek: Kummaa hommaa ??? No joskus vastustaa... ja ehkä useamminkin.. varsinki tuon suomen postin kanssa. Josko sitä jo viikonloppuna pääsis uusia kalosseja testaamaan.
     
  12. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    itse vaihdoin tech 8 sidin kenkiinä enkä ole katunut.
    Ja kun ostin 2-3v sitten tech kengät niin ne vei vectoreita vastaan vertailussa voiton.

    Eli ota ne sidit.
     
  13. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Onpas aika rajua tekstiä.

    Itse olen ollut varsin tyytyväinen MP-asun pukuun, joka viimevuonna oli päällä kaikki 13 000 kilsaa. Eikä päästäny vettä läpi, istuu hyvin ja on materiaaliltaan minusta huomattavasti montaa muuta merkkiä mukavampi. Taskuun tuli reikä, sekin korjattiin nopeasti. Nähtävästi et ole tätä uusinta pukua kokeillut lainkaan?

    Kengistä on huono mennä sanomaan, ei vielä ole käytännön kokemusta. Nyt tulevalle kaudelle jalkaan tulee MP-asun Dragonit ja kolleegalle nuo mainitsemasi kengät.

    Hanskoista; Itse pidän noista MP-asun Vipereistä kun keli on kylmä. Nekin repesivät kertaalleen, mutta uudet tuli takuuseen. Neopreeneissä on hiukan vielä kehittämisen varaa.

    Itsekkin tuolta 80-luvun lopusta monilla erimerkkisillä ajovarusteilla ajaneena ja kilpailleena voin todeta, että mikään näistä markkinoilla olevista merkeistä ei ole täydellinen, ei sillä isolla rahallakaan saa välillä kuin pahan mielen.

    Ja edelleenkin nämä ovat vain henk koht kokemuksia.
     
  14. peeaa75

    peeaa75 yamaha phazer -07

    Jos ajeleepi polariksella kannattaa varmistaa että oikeanpuoleinen kenkä mahtuu ketjukotelon ja kuomun väliin,on meinaa sen verran ahdas väli et ainankaan mp-asun kenkä ei mahu ku vaseliinilla ;D
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    [​IMG]

    Noista sitä valitaan tarpeen mukaan
     
  16. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Joo, se on noilla kaikilla lauta-mallin kengillä varmaan ongelma.
     
  17. startin13

    startin13 Well-Known Member

    Kato yv.
     
  18. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Samat ajatukset, vuosia olen Mp asun kamoja käyttänyt, ja ei ole moitittavaa. Jokaisella on oma mielipitensä, voihan Mosse olla parempi kuin BMWtai Lada parempi kuin MB. Kaikkihan saa rikki vaikka ratakiskonkin jos tarpeeks yrittää.
     
  19. kelekkailija

    kelekkailija Ee oo!

    Itellä kans nuo MP-asun "ämpärit" ja ekat tosiaan purkaantu aika totaalisesti, mut takuuseen uudet ja on kyllä ihan eri tuntuset... Näyttää ja tuntuu paljon lujemmilta kun nuo ekat. No kilometrit tietysti näyttää kestävyyden, mut viime talvi ainakin meni mukavasti. Ihan oon tyytyväinen. :)
     
  20. Speedfreak

    Speedfreak Polaris 600RR - Yamaha YFZ450SE

    Ostin viime talvena MP - Asun Snowcross saappaat ja olen ollut niihin tyytyväinen. Ainoa miinus tulee, että kenkä ei oikeen meinaa mahtua ketjukotelon puoleiseen koteloon, mutta kummas vika sen sitten taas on kelkan vai saappaan....

    Tänä talvena kokeillaan Alpinestarsin saappaita. On myös Mp-asun puku johon olen ollut tyytyväinen, hanskat ei taas tähän 7,5 kokoiseen käteen sovi millään. Parhaiten on toiminut Scott:in neoprene S1 hanskat.
     

Suosittele tätä sivua