Suositelkaa kenkiä

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 24/2/06.

  1. Antza

    Antza 800 etykki

    Samoin täältä löytyy nuo Mp-Asun "ämpärit" Snowcross saappaat, jotka tuli syksyllä ostettua. Sellaiset 150km mitä olen niillä kerennyt ajamaan, niin olen kyllä ihan tyytyväinen ollut. Jos alkavat purkautua, niin ei muuta kuin takuuseen. Ainut miinus tosiaan on tuo lievä tilan puute noissa koteloissa, mutta sekin ongelma ratkeaa kun vaihtaa kelkan uudempaan. ;D
     
  2. startin13

    startin13 Well-Known Member

    Tälle foorumille kirjoittamani viestit koskien MP-asun tuotteita ovat yhdistetty foorumin ulkopuolella mielestäni virheellisesti, täysin asian ulkopuolisiin henkilöihin sekä tahoihin. Pahoittelen suuresti tapahtunutta ja kaikille osapuolille aiheuttamaani vahinkoa sekä mahdollista mielipahaa. Olen lähestynyt osapuolia henkilökohtaisesti jotta mahdolliset epäselvyydet saadaan välillämme selvitetyksi.

    Pyytäisin kaikkia foorumia seuraavien ja sinne kirjoittavien muistavan että:

    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään

    Henkilökohtaisesti en jatka kirjoittelua tai keskustelua Mp-Asun tuotteista tai niihin liittyvistä aiheista olivatpa ne sitten negatiivisia tai positiivisia, en tällä tai millään muullakaan internet-foorumilla.

    Ystävällisin terveisin.

    startin13
     
  3. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Sissos stana. Uhattiinko sua Siperialla? Sponsorit veti hernekepin sieraimeen? Jos kengät ei pysyny kasassa nii eikai niitä tarvi kehua?
    Ihme Neuvostoliitto-touhua!!! ???
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    ei oo totta sensuuriko tänne on iskemässä
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Ohhoh! :eek:
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tuosta kommentista päätellen ei ookkaan lehden porukkaa joka yrittää sensuuria. Hetken jo pelkäsin...
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Suomessa on sananvapaus, joka merkkaa sitä että ei lehti tällaisia kokemuksia/mielipiteitä sensuroi!
    Haloo Jannne...
     
  8. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mää tiedän sen mutta kaikilla palstoilla se ei vaan toimi. Ylläpidot poistelee mainostajien pyynnöstä viestejä tai varoittelee em. tyylillä.
     
  9. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Poistin startin13:n pyynnöstä hänen kirjoittamat viestit ja lainaukset täältä.
    T: AC440
     
  10. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    No jopas täälä on taas sähläilty.. :)

    Mutta asiaan.. Vectoreista nyt n.50km:n ajokokemukset ja ihan ykkös monot on! Sopii jalkaan ku nenä päähän eikä varmana palele varpaita (-18 oli testilämpötila alimmillaan). Vedenpitävyyskin testattu ku kurpasin yhessä ojassa puoleen sääreen asti.. pikkasen sukka kostui, ei muuta. Suosittelen! :)
     
  11. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Mulla ja kaverilla kummallakin vuotaa oikean jalan vectorit siitä sisäsyrjän saumasta aika pahasti...
     
  12. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Jaa jaa.. mulla menikin just vasen jalka jäästä läpi, niin en tuota huomannut  ;) Ja tuosta vasemmasta kengästä se vähäinen vesimäärä meni sisään juuri siltä avattavalta puolelta.

    E: Ei se kenkä tosin kerenny montaa sekuntia veden alla olla, mutta kunhan nyt mainitsin.. ja eihän nuo mikkään nokialaiset olekkaan! ;D
     
  13. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Mie oon sohjoisimmilla keleillä laittanu jo muovipussia jalkaan... Ei oo kiva märillä sukilla ajaa, ei hikoilu niin paljo haittaa...
     
  14. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Nii ja jos jalka hikoilee jatkuvasti, ei se tunnu kylmälle ennen ku pysähtyy johonkin..jos taasen kengät jossaki kastelet tuntuu ne kylmiltä heti
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Öö oisko tosa ratkasu?
    [​IMG]
    http://tokimoto.dms.emedia.fi/index.php?group=25
    Ja sitte jos jollakulla on kokemusta, saa kertoa. Taitaa anywei tulla mun joululahjalistalle.
     
  16. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Ei yhtään hassumpi ;)
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Älä kerro enempää,voit joutua edesvastuuseen, hyss ...
     
  18. oippa

    oippa Guest

    MP-asun kengät ei ainakaan mulla oo kestänyt.Saumasta ne aina ratkeaa,eka pari kantapäästä ja viimeisimmät jalkapöydästä.Molemmat parit on kestänyt noin 6kk.Onneksi takuu on pelannut.
     
  19. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Ite oon ne rehellisesti ostanut ja käytössä tuommoset kokemukset on jäänyt, ei pelota yhtään sanoa ;D
     
  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Helpotti ainakin omia valintoja toi startinin saama viesti, eipä tarvi tehdä valintoja yhteen merkkiin
     

Suosittele tätä sivua