Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä SRMK, 25/2/11.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Joo kannattaa vaikka laittaa s-postia ja soittaa perään. Joskus tuli mullekin vastaus myöhässä pahoittelujen kera..oli kuulemma viesti menny roskaposti-kansioon..
     
  2. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    S-postia laitettu muutaman kerran, sekä yksityisviestiä TY4 foorumilla. Eipä kuulu Allusta mitään.
    Soitan sinne maanantaina, niin saatais homma eteenpäin.
     
  3. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Paketti löysi tiensä perille... Suosittelen edelleenkin ulmerin palveluita ;D Toivottavasti saatte tilauksen tehtyä. Voihan se olla nyt kiireistä aikaa näille puljuille, mutta pitäis kuitenkin yrittää hoitaa potentiaaliset asiakkaansa.
     
  4. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Allu aktivoitui ja heitti mulle puhelua. Laitan hintatiedot tänne, kunhan se laittaa ne mulle sähköpostiin.

    Nyt olis kiva saada kaikilta vielä varmistus siitä, että pysytään tilauksessa. Laittakaa mulle vaikka yksityisviestiä!
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Tarjoushinnat by Ulmerin Allu:

    Apex/Attak Stage 2 Clutch Kit: $331.50 each ovh. 390
    Apex/RX-1/Vector Front End Bushing Kit: $114.75 each ovh. 135
    RX-1 Stage 1 Clutch Kit: $318.75 each ovh. 375
    FX Nytro Front End Bushing Kit: 2008 model $63.75 each ovh. 75 or 2009-2011 model $73.10 each ovh. 86
    Phazer Clutch Kit: $102 ovh. 120
    Phazer Front End Bushing Kit: $63.75 ovh. 75

    Allun veikkaus lähetyskuluista Suomeen on noin 90 dollaria.

    Tämä satsihan jämähtää sitten tulliin, eli kaikille tulee maksettavaksi 23% alv. + 4,5% tullia.
    Kytkinkitin osalta tulli saattaa olla vain 3,5% mutta en ole varma. Puslasetit 4,5%.

    Omalta osaltani ajattelin ottaa vaivanpalkaksi sen, että en osallistu lähetyskuluihin vaan se jää muiden jaettavaksi.
    Tämä sopinee kaikille, kun ei puhuta varmastikaan monen euron lisämaksusta per tilaaja?


    Varmaan tämä on nyt viisainta tehdä niin, että jokainen maksaa oman osuutensa mun tilille ja mä maksan sitten koko
    roskan kerralla Ulmerille. Vai olisko muita ehdotuksia? Noin lienee kuitenkin yksinkertaisinta, pysytään kärryillä kuka on maksanu jne.

    Laitan vielä huomisen aikana hinnat euroina, mihin olen laskenu päälle jo alvin ja tullin.
     
  6. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Mainiota! Kausi alkaa olemaan ohi ja yamaha menee muutenkin talliin fiksattavaksi. Samallahan se tuo kytkinkittikin sinne sitten muljahtaa paikoilleen.

    Jääpähän jonkinlainen polte päälle. Ensitalvea odotellen! ;D
     
  7. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Edelleen mukana, toteutuuko tilaus, ketä mukana?

    Maksu on helpoin tehdä paypal:lla.

    Edit: sait privaa...
     
  8. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kyllä tämä toteutuu, nyt on vain kaikenlaista häslinkiä itellä niin ei oo ehtiny paneutua 100% tähän.
    Maksu toki PayPalilla, mutta ei niin, että jokainen maksaa omansa erikseen vaan niin, että jokainen
    maksaa osuutensa mulle ja mä maksan koko roskan kerralla Ulmerille. Vältytään siltä, että joku
    jättääkin oman maksunsa vaikka viikkoa myöhemmäksi kuin muut jne.

    Mutta nyt selvitän pääni ja kirjoittelen sunnuntaina enemmän.

    EDIT: Kiirettä pitää, mutta kyllä tämä tästä etenee tämän viikon aikana. Malttia!
     
  9. Kake3

    Kake3 Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    "Kiirettä pitää, mutta kyllä tämä tästä etenee tämän viikon aikana. Malttia!"

    ??
     
  10. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kake jo ehtikin piestä äijään vauhtia, mutta nyt on uudet viikot ja sain jopa laskettua euromääräiset
    hinnatkin kaikelle. Hinnoissa nyt mukana 23% alv ja 4,5% tulli. Näiden hintojen päälle jokainen varaa
    vielä sellaisen 10-15 euroa lähetyskuluihin jenkkilästä tänne. Osat voisin laittaa sitten jokaiselle tulemaan
    matkahuollon kautta periaatteella vastaanottaja maksaa lähetyskulut niin ei tarvi siirrellä sen enempää rahaa. Kaikille ok?

    Hinnat euroina sis. alv ja tulli
    ----------------------------

    Apex/Attak (Eli myös RX-1 ruiskut vm. 06 ja uudemmat) kytkinkitti 287,5 euroa

    Apex/Attak/RX-1/Vector puslasarja keulaan 99,6 euroa

    RX-1 kytkinkitti (Tähän kuuluu varmaan se Bad Boykin? Varmistan vielä.) 276,5 euroa

    Nytro keulan puslasarja vm. 2008 kelkkoihin 54 euroa

    Nytro keulan puslasarja vm. 2009 ----> 65 euroa

    Phazerin kytkinkitti 88,9 euroa

    Phazerin puslasarja keulaan 54 euroa

    Nytron alapallot 79,8 euroa


    Nyt vielä jos sais kaikilta varmistuksen osallistumisesta mieluiten tekstiviestinä mulle, niin jää parhaiten muistiin.
    Numero on nolla neljä nolla 4 1 89 0 3 seiska

    Lähetän sitten jokaiselle maksutiedot jne. erikseen, en viitti kaikkea kirjoittaa tähän nähtäville.
    Jos kysyttävää, niin soittakaa. En varmaankaan pysty vastaamaan päivisin, mutta soitan toki takas.
     
  11. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Anteeks, että lainaan teidän topicia, mutta toisaalta saattaahan tästä jollekin jotain apuakin olla jos ihmettelee samaa asiaa kun minä:

    Pisti silmään tuo juttu, että -08 ja -09 Nytroon on Ulmerilla eri tukivarsien puslasarja.
    Kun en tiennyt noilla olevan eroa, niin vertailin pikkusen orig. varaosanumeroita, ja omaa varatukivarsi kasaa. Näkyy olevan -09 alkaen samat ID18mm puslat sekä ala- että ylätukivarsissa. (Orig. 90381-18N51-00 yht. 12kpl)

    Tässä tuli samalla varmistus, kun joku joskus kyseli, että sopiikohan -09 tukivarret suoraan -08.
    -> Ei sovi, ilman uusia puslia, ja isompaa sisäputkea? (-08 Ø15mm ja -09 alkaen Ø18)
    Rungon kiinnityspisteissähän ei ole eroa, eli sen puolesta sopii.
     
  12. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Ei haittaa!

    Enää odotellaan paria ilmoittautujaa, niin on kaikki kasas jotka on alkujaankin luvanneet olla mukana. Hyvältä näyttää!
     
  13. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Mulle on ilmoittautunut 13 tilaajaa montaa eri kautta. Vahvistuksia on kuitenkin tullut vasta viideltä henkilöltä.
    Voisiko jokainen nyt laittaa mulle tekstiviestillä varmistuksen osallistumisesta vielä kerran.

    Ja ehdottomasti viestiin mukaan oikea nimi sekä nimimerkki täällä foorumilla!

    Odotan vielä perjantaihin 13.5 asti, sitten lähtee tilauksen varmistaneille ohjeet tekstiviestillä ja ens viikon alkupuolella
    laitan tilauksen Ulmerille kunhan osallistujat ovat hoitaneet rahaliikenteen kuntoon.

    Tekstiviestit numeroon 040 neljä yksi kahdeksan yhdeksän 037
     
  14. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Se on näköjään pakko jatkaa vielä odottelua että porukka vahvistaa tilauksensa.
    Tällä hetkellä vahvistuksen antaneita on niin vähän, ettei Ulmerin hinnat toteudu.

    Lisätään ilmoittautumisaikaa perjantaihin 20. päivä!
     
  15. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Odoteltu on, mutta moni, kovin moni ei ole ottanut enää yhteyttä asian tiimoilta.
    Muutamia kuitenkin on, kiitos teille. Laitan uuden kyselyn Ulmerille, että tulisko
    se vielä vähän vastaan, koska nyt tilanne on se, että peruuntumisten vuoksi
    meillä ei olekaan niin montaa tilaajaa mistä on Ulmerin kanssa sovittu. Kysyn siltä
    vain että päteekö hinnat vielä, vaikka tavaraa ei tilatakaan niin paljon kuin alunperin
    oli puhetta. Olen saksassa 24-26. päivä enkä tällä välin pääse hoitamaan asiaa, mutta
    palaan heti perjantaina jos on jotain kerrottavaa.
     
  16. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    *aatanan tuulihatut :mad: :mad:
    Jos saadaan joku vetämään moista projektia...
    sitten kehtaatte mennä puihin... hametta ostamaan
    *askahousut !
     
  17. jones-

    jones- Nytro SE

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Ihme venkoilua tosiaan...ite aina hoitanut vahvistukset kun pyydetty. Raakapeli ranualla, laitat tilauksen menemään viimeisempien vahvistusten mukaan, oma häpeä jos jää rannalle. Ja tuskin ketään haittaa vaikka hinnat pikkusen nousiski.
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Se täytyy todeta, että tilauksensa vahvistaneet on hoitaneet asian paremmin kuin hyvin.
    Sitten on ollu muutamia juupas eipäs tyyppejä, jotka on olleet lähinnä tekstiviesteillä yhteydessä
    ja tuntemattomista numeroista. No mutta odotellaan mitä Ulmer vastaa, eihän täs nyt kesän aikana
    ihan tappokiire ole? Mutta joka tapaukses laitan tilausta menemään viikon parin sisään, tarvin itekin uudet puslat!
     
  19. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Eiku ilmottele vaan koska on aktit päällänsä niin ruplaa ropisee sulle!

    t. Sampza
     
  20. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Eipä tästä näy tulevan nyt hevon per_settä koko hommasta. Sen lisäksi että peruuntuneita tilauksia on paljon, niin mun auto
    kyrvähti tien varteen lauantaina ja ensiarvio remontista on +2000 euroa. Anteeksi kaikille, mutta mun aika ja energia ei riitä
    nyt enää tähän, saati rahat oman tilauksen tekemiseen. Voin testamentata tilauksen loppuunsaattamisen jollekin halukkaalle, jos
    jollain riittää mielenkiintoa tai sitten odotellaan myöhemmälle syksyyn ja katotaan asiaa uusiksi. Jos jotain kiinnostaa ottaa
    tilaus hoitaakseen, laittakaa yksityisviestiä!

    Ps. Kannattaa pysyä TODELLA KAUKANA vag-konsernin tuotteista.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua