Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä SRMK, 25/2/11.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Juu, kyllä mä osaan olla asiallinen vaikkei kirjoitukset anna välttämättä aina sitä kuvaa. Sen verran tässä on pelivuosia
    takana asiakaspalvelussa, myynnissä, markkinoinnissa ja ulkomaankaupassa, että tiedän varsin hyvin että asiattomuuksilla
    ei saa hyviä tuloksia. Näin ainakin omalla kohdallani. Jos mua aletaan huutamaan, syyttelemään, haukkumaan jne. niin se
    tarkoittaa automaattisesti huomattavaa hidastusta asian hoitamista kohtaan ;D

    Mutta ollos huoleti Suomen kelkkaileva kansa, Ulmer on edelleen ystävämme suuri ;)
     
  2. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kyllä nyt olet joutunut Kohtuuttoman v.....lun kohteeeksi hyväntekeväisyytesi johdosta, kiitos kun olet jaksanut viedä tilausta eteenpäin.
    Luulen, että tämä muistetaan :)
     
  3. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kiitos kiitos :)

    Mukavaa seurata että nyt se paketti matkaakin jonnekin. Viimeisin tieto on Chicago.
     
  4. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Näin se tavara liikkuu..

    Customs Clearance, November 14, 2011, 9:31 pm, FINLAND
    Processed Through Sort Facility, November 14, 2011, 9:31 pm, FINLAND
    Processed Through Sort Facility, November 12, 2011, 8:00 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
    Arrived at Sort Facility, November 12, 2011, 7:59 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
    Processed through USPS Sort Facility, November 12, 2011, 2:08 am, CHICAGO, IL 60688

    Eli tullissa ollaan Suomen puolella. Pitää laittaa sinne viestiä/puhelua, että millä sen sais
    nopeimmiten sieltä läpi. Olisko vinkkejä?
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    On, teet tuon seurantanumeron avulla nettitullauksen, niin ei tarvitse jäädä odottelemaan heidän yhteydenottoja ja saat kamat jo huomenna liikkeelle.
     
  6. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Paketti on nyt tullattu ja hyvällä säkää voi olla perjantaina mulla täällä. Tosin mä olen itse Tampereella messuilla,
    eli asian hoito siirtyy ens viikkoon. Luullakseni maanantaina läheltä olevat voi hakea omansa, tai alan postitella
    näitä asianosaisille. Postikulut "laskutan" jälkeenpäin niiltä, jotka ei oo jo maksaneet. Tosin mielummin laitan matkahuollossa
    kuin postissa, niin ei tarvisi siirrellä enää rahoja minnekään.
     
  7. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    SRMK productions ylpeänä esittää...

    Ulmerin tavarat on nyt lajiteltu ja kaikki näyttäis olevan niinku on tilattu. Nyt jokahinen vois laittaa mulle tekstiviestiä,
    että haluaako tavaransa postitse, matkahuollossa vai tuleeko hakemaan.

    Suositeltavin tapa olis matkahuolto, niin voin laittaa lähetyskulut ostajan piikkiin eikä tarvisi enää siirrellä rahoja.
    Toki niille, jotka on jo maksanu postimaksun, laitan tulemaan pakettina.

    Kamat lähtee huomenna matkaan!
     
  8. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Matkis mulle, laitan huomenna viestiä jos muistan. :)

    Ja niitä ylite jääviä rahoja ei tarvi ainakaan mun osalta palauttaa, voit pitää ne vaivanpalkkana. Ei siitä paljoa jää mutta pitäis jotain jäädä vielä lähetyskulujen jälkeenkin.
     
  9. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kiitos teille :)
     
  10. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Ens viikon alkupuolella pitäis olla viimeisetkin paketit
    perillä vastaanottajilla.

    Kiitos jo tässä vaiheessa kaikille jotka pysyi sanassaan ja oli mukana loppuun asti!
     
  11. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kiitoksia vaan kovasti SRMK produktionssille!

    Homma toimi niinku pitiki.
     
  12. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Jeps kiitoksia vaan SRMK, kamat ei vielä perillä mutta eiköhän ne sieltä tiistaina viimeistään tule.

    Tarvis vaan keksiä joku selitys että millähän rahalla nuoki on taas tilattu!
     
  13. jones-

    jones- Nytro SE

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Niin joko muut on saaneet kamansa? Itellä ei ole vielä tullu mitään lappusta postista. Viikonloppuna ois tarkotus alkaa laittaan paikoilleen, ohan täsä tietty vielä aikaa. Kiitokset vaan SRMK:lle homman hoitamisesta!
     
  14. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Mä laitan sulle postin seurantakoodin myöhemmin tänään, niin voit tiedustella postista ennen ku
    lähettävät saapumisilmoituksen. Nykyäänhän se tekstiviestillä tuleva saapumisilmoitus ei kai enää
    kuulu perushintaisen postipaketin palveluihin?

    Niin tai näin, kyllä pitäis olla alkuviikosta noudettavissa postista/matkahuollosta.
     
  15. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Vielä matkalla, ampaisivat välillä etelän suuntaan. Matkahuolto joskus antaa samalla rahalla enemmän kyytiä ;)
    Kiitos ja kumarrus tehdystä työstä :)
     
  16. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Joo täällä oli muutenkin vähän ongelmia matkahuollon kanssa, kun henkilökunnan ainoa ihminen ei osannut käyttää
    edes nettiä, saati sitten sitä matkahuollon omaa järjestelmää. Niinpä mä jouduin naputella ne lähetykset itse sinne
    matkahuollon järjestelmään, toivotaan nyt ettei lähetykset seilaisi kovin paljon ympäri maailmaa!

    Antsulle jouduin laittaa lähetykseen firman osoitteen, nyt ne kuskaa tietysti paketin venäjälle sillä tiedolla ;D
    Täältä on myös aika rajallista tuo bussiliikenne, niin ei kulje matkahuollon kautta niin nopeasti kuin suuremmista kaupungeista.

    Mutta eiköhän ne tuu kaikille täs alkuviikosta perille.
     
  17. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Meikälle tuli ilmoitus jo eilen, mut tänään ehdin paketin vasta hakea. Nuo Oil-Litet onki teräspuslat? Mistään en ootarkistanu, kuunnellu vaan kaikkien kehuja. ;D
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Sen verran oon lueskellu TY4 puolelta noista Oilite puslista, että niillä keula saattaa mennä ens alkuun tosi jäykäksi.
    Vetreytyy kuulemma jonkun ajan päästä, kun niissä alkaa aineet "virtaamaan".
     
  19. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Täällä pysyy Nytron keula vetreänä, kun paketista löytyi RS Nytron puslat FX Nytron sijaan, voi Paul&Allen minkä teitte :'(
    Mutta ei masennuta, oikeitakin puslia tuli pärekopallinen :D
     
  20. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Tästä 07 Nytron pusla-asiastahan mä väittelin Allenin kans sillon kun tilausta tehtiin, Antsu varmaan muistaakin?
    Se väitti kivenkovaa, että ne sen ehdottamat olis oikeanlaiset sen ikäiseen Nytroon.

    En oo ennen törmänny RS Nytro käsitteeseen, onko se joku malli mitä ei oo suomeen tuotu??
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua