Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä SRMK, 25/2/11.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Se on ihan mun oma arvio, laitoin Ulmerille kyselyn myös toimitusajasta. Katotaan josko se vastais huomisaamuun mennessä.
    Jos ei, niin soittaa päräytän sille ja puhun sen rallienglannilla pyörryksiin!
     
  2. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Puhu sille samalla koko tilaus kahtena, mutta yhden hinnalla. ;)
     
  3. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Väliaikatietoja:

    Allu saati kukaan muukaan Ulmerilta ei oo vastannu vielä yhtään mitään mun viesteihin, saati puhelimeen.
    Lähetin sinne faxinkin perjantaina. Kaipa niillä on sitten pirunmoinen kiire tms. Tosin just äsken kun yritin
    soittaa, oli vastaajassa viesti että ne on ollu suljettuna 4 päivää, joten saattaa mennä aikaa purkaa
    sähköpostit yms. Jätin vastaajaan viestin, että soittais takas.
     
  4. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Sinne meni meiän rahat. ;D
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Niin meni, täällä Riossa on aika kiva ilma ;D Tähän lajiin mä juttelin autossa kaverin kanssa, kun olin saanu kaikilta teiltä rahat tilille:

    http://www.youtube.com/watch?v=oBRJ1JjIJDQ

    No joo, viimeisimmän puhelun ja vastaajaan jätetyn viestin jälkeen Allulta tuli sähköpostia että kamat löytyy ja on valmiina.
    Mitään ei oo vielä maksettu, koska mun luottokortissa on naurettava 1000 euron limiitti niin piti odottaa Allulta viestiä että
    miten saan tehtyä sen niille kahtena eri maksuna. Pankista sanottiin, etten voi siirtää luottokortilleni enemmän rahaa, mitä
    sen luottorja on. Mutta eiköhän tää nyt tästä järjesty ja kamat lähtee ens viikolla Suomea kohti!
     
  6. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Saisitko kysyttyä vielä jos niillä olis yamahan kytkimeen jousia? Yellow-Pink-Yellow ja Yellow-Blue-Yellow kiinnostais.
     
  7. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    On niillä jousia, mulle on tulos pari kappaletta. Jouset maksaa veroineen yms. kuluineen n. 21 euroa kappale.
    Jos haluat nuo jouset, niin tykitä tilille rahaa hetimitenelipianjaaikalaillanyt niin saadaan ne vielä samaan läjään.
     
  8. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    42e matkalla sulle. Näkyy luultavasti vasta tiistaina. Jos pitää tilaus maksaa ennen tiistaita niin voin ottaa sulle printscreenin siitä omasta maksusta?
     
  9. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kiitos. Ei tarvi laittaa, uskon kyllä!
     
  10. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Hyvä, ei muuta ku pitä meidät ajantasalla.
     
  11. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Kauhiasti on Ulmerin papparaisen asiakaspalvelua aina kehuttu, mutta eipä irtoa tähän mennessä kehuja täältä suunnalta.
    Mihinkään viesteihin ei meinaa saada vastausta vaikka kuinka pyytää ja odottaa. Sitten kun sille soittaa, niin taas se herää
    henkiin. Odotan nyt siltä laskunmaksutietoja, kun joudun maksaa kahdessa erässä. Toki samalla kertaa, mutta kahdessa kuitenkin.

    EDIT: Se pitää näköjään aina soitella monet kerrat, että Allu viittii vastata viesteihin. Kaipa sillä on kiire. Nyt on kuitenkin maksu
    laitettu eteenpäin, Allun mukaan tavarat lähtee Suomea kohti keskiviikkona tai torstaina.
     
  12. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    "Allu" laitto tällä kertaa oikein omatoimisesti postia, että joitain osia on jouduttu odottelemaan, mutta niiden
    pitäis tulla varastoon tänään ja sitten lähetys räjähtää matkaan. Eli voi olla, että vihdoin tänään!
     
  13. K-Mikko85

    K-Mikko85 Sidewinder M-TX 162 SE

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Koskas on joku seuraavan kerran tilaamassa tuolta tavaraa??

    Heräsin äsken ;D ja huomasin et vois tarvita tukivarsiin uudet puslat pasuunaan.
     
  14. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Itseni kohdalla saa jäädä viimeiseksi tilaukseksi ainakin näin organisoijan ominaisuudessa. Äijältä saa yhden vajaan vastauksen
    viittä omaa viestiä kohti, samoin kuin puhelimeen siellä ei vastata ikinä. Aina viestiä vastaajaan ja mukamas soittaa takas, ei
    oo kyllä vielä kertaakaan soittanu.

    Viimeisin lupaus oli että tavarat lähtis tänään suomea kohti. Uskon sitten kun saan siltä jonkun seurantakoodin tms.
    Toivotaan nyt sitten, että tuloo kaikki tavarat oikein, nimittäin jokainen saa hoitaa mahdolliset reklamaatiot itse.

    Jos mä joudun hoitaa ne, otan jotain vaivanpalkkaa lähinnä hermojen lepuuttamiseksi. Ei oo "Allu" palveluihmisiä ei.
    Kuitenkin tässä nyt on isompi tilaus ettei pelkkää yhtä laakeria olla kotiuttamassa, luulis edes vähän kiinnostavan.

    Tilitys päättyy ;D
     
  15. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Koita pitää psyyke kunnossa.... minulta se meni jo, toki jostain ihan muusta syystä ;)
     
  16. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Hermo meni ja lähti puhelua sekä sähköpostia menemään. Nyt se sai sitten raahattua haisevan
    per_seensä postiin ja vietyä paketin sinne. Toivotaan nyt että sieltä tulee kaikki niinku on tilattu.

    Seurantakoodin mukaan se vei sen vasta pari tuntia sitten postiin, eli ei täs nyt vielä hetkeen aikaan asennella.
    Omasta puolestani voin luvata, että hoidan tavarat täältä eteenpäin hieman nopeammin kuin herra Ulmer.
     
  17. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Take it easy ;D
     
  18. Great Sled

    Great Sled Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Onko tässä nyt katkottu sillat Ulmeriin finskipojilta yleensä vai vain palstalaisilta :mad: Ainahan nuo tilaukset kestää...
     
  19. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Täs ei oo kuule katkottu mitään siltoja.

    Mä hoidan hommat kuitenkin asiallisesti perustellen, vaikka hermo meniskin. Rupespa ainakin tapahtumaan.
    Meillä suomalaisilla on yleensä se vika, tai ominaisuus, että ei uskalleta vaatia palvelua ja vastinetta rahalle.
    Tilaukset saakin kestää, mutta kun ekan kerran sanottiin jo tämän kuun 1. päivä että tilaus lähtee silloin.
    Tais olla nyt kolmas tai neljäs lupaus kun ne vasta lähti.

    Sitten vielä se, että mulla on ollu täällä muiden rahoja "kanissa" jo varmaan yli kuukauden, enkä mä tykkää
    hävittää muiden rahoja maailmalle vaan jokaisen on saatava rahallaan just se mitä on tilattu. Talvikin painaa pian päälle, uskokaa pois.

    Oliko Great Sledillä muuta kysyttävää/kommentoitavaa?
     
  20. Great Sled

    Great Sled Well-Known Member

    Vs: Ulmer Racing kimppakivaa, eli kimppatilaus?

    Ei herneitä... hyvä, ettei ole katkottu siltoja!

    Viesteistäsi ja purnauksestasi saa sen käsityksen, että nyt lähtee tulikivenkatkuista viestiä eteenpäin. Ja se ei koskaan vie asioita eteenpäin pitkällä tähtäimellä. Mutta näinhän ei ole tapahtunut.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua