variaattorin hihnasta

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä mikkole, 27/11/06.

  1. mikkole

    mikkole Lynx enduro 2022

    eli mitä hihnaa porukka käyttää xc 500 spx . varmaan alkuperänen on paras. tai ainaskin luotettavin. maljonkos noi kestää keskimäärin?
     
  2. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Ei kannata muuten kuin varahihnana pitää tarviketta.Kestää ne alkuperäset vähintään 6000km kunhan on linjaukset ym. kohillaan ;)
     
  3. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    joo yhen talven se kestää
     
  4. Speedfreak

    Speedfreak Polaris 600RR - Yamaha YFZ450SE

    Orginaali toimii hyvin. Hihnan numero 3211080
     
  5. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Löytyy myös tiukempi sovitteista hihnaa 3211087, pikkusen parempi käyttöikä. Eiköhän se keskimääräinen käyttöikä ole 2000 km. Tosin remmin saa hajalle vaikka 50 km:ssa.
     
  6. janppa

    janppa Guest

    No joo.. Mulla kesti viime talven Gatesin Extreme (n. 2000km), eikä se ollut uusi silloinkaan kun tuon kelkan ostin. Eikä tuo ole pahasti kulunut, niin eiköhän tuolla vielä ensi talvi mennä. Taitaa olla melko tapauskohtaista noiden tarvikeremmien kesto ::)
     
  7. Mixu

    Mixu 2002 polaris XC 500 SP

    Kertokaas tyhmälle et mistä tiedät onko hihna venynyt liikaa? Missä hinnoissa noi polariksen hihnat liikkuu?
     
  8. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    hintaa tais olla joku 50-60 e
     
  9. PSO

    PSO Well-Known Member

    Toi 80 loppuisen hihnan hinta viimeviikolla Lappeenrannassa huikeat 90 eukkoo ::)
     
  10. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Halavalla on lähenyt

    normaalisti taitaa olla 70-80 € paikkeilla.
     
  11. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    se on tuo tinki taito ;)
     
  12. slater

    slater pimpattu nytro

    mulla kesti 700 sks polariksen alkuperänen remmi alta 1000 km. Vaihon toisen samanlaisen, tuloksena 500 km jälkeen sama homma. Vaihon carlisle ultimax 3, jolla ajettu nyt 3000 km. No propsi. Pollen remeli 80e, ultimax n. 50e. Ei tarvi ennää miettiä mitä variaattorille tarjoan. Kaverilla sama homma 600 switchbackissä.
     
  13. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Alkuperäisen hihnan lähtöhinta oli 100 euroa,sain 80 eurolla,ostin 1 kuukausi sitten.Mielestäni voimansiirron osissa ei kannata säästellä. ::)
     
  14. kumpuluke

    kumpuluke Polaris 700 DRG

    Mulla on ollu tarvikehihna 700 prox:ssä ja hyvin on kestäny.3000km oon ajellu eikä ole kummoisempia kulumisen merkkejä.Carlishen tarvikehihna on ollut paras ja sitä olen pitänyt.
     
  15. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Hihnan sisäänajolla on merkitystä kestoikään.... Se on nimittäin uutena meleko pehmeetä ja jos alussa ei hissuttele ni se kuluu reippaasti.
     
  16. slater

    slater pimpattu nytro

    osissa ei kannatakkaan säästellä. Mutta jos tarvike on alkuperäistä parempi ja kolmasosan halvempi, on järetöntä ostaa alkuperäisosia, tässä tapauksessa varin hihnaa. Variaattorit on linjassa, ne kyllä tarkistettiin ensimmäisenä. Pennin venytys kyllä kelkkailussa on turhaa, rahaa palaa jos meinaa lajia harrastaa. ;)
     

Suosittele tätä sivua