Viimeisin "retro" hankintasi

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä rimini, 6/12/11.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    minä jo mietin että naatti ei oo tänään mitään ostanut mutta väärin luulin...
     
  2. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    Midä viddua, ei raavaat miehet lenkkeile ;D Toi olis taas lyönnis mutta kaasuvaijeri uupuu. Koriasti rähisee tyhjäkäynnillä ku laitoin lynxin keraamisesti pinnotetun putken 8)
     
  3. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    [​IMG]

    Vuoden ensimmäinen hankinta. Mulle soitettii ja kaupattiin 9700 blizzardia joten semmonen saattaa kans tulla :)
     
  4. rimini

    rimini Retro

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Jos Blizzard tulee ja on kaupan niin laitappa viestiä!
     
  5. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    Oorait :)
     
  6. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    9500 kiinnostas enempi :)
     
  7. rimini

    rimini Retro

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    9700 + tais olla niistä rajuin, itse tykkää enemmän RV - koppasista... ja saattaapa olla sellanen tiedossakin. ;)
     
  8. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    RV koppanen toki. Muut on liian uusia.
     
  9. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    Rv olis mullaki tiedossa.
     
  10. rimini

    rimini Retro

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Tällästa tarttu matkaan maakuntakierroksella:

    Vmax 540 -86

    [​IMG]

    RV 340 -76

    [​IMG]
     
  11. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Onko rv ajokuntoinen? Hienoja laitteita!
     
  12. rimini

    rimini Retro

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    RV:ssä ilmeisesti toinen mäntä saanu hiukan siipeensä... mutta joka tapauksessahan tuo vaatii täydellisen läpikäynnin ja huollon (lue; remontin) ennen kuin viittii käynnistellä.

    Vmax vaikutti varsin hyvältä ja tuntu olevan puristukset tallella, onkin muutamaa pikku juttua vaille alkuperäinen. Tuoreöljypumppu ja säiliö siitä oli poistettu mutta niitä mulla on onneksi jemmassa.

    Pitää käydä nopeesti kytkin, vartsu, ketju, vaijerit, kaasarit yms. lävite niin pääsee testaa. :)
     
  13. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    No voi helkkari, tuollaset kelpaisi mullekin. RV varsinkin. Yksi suosikeistani.
     
  14. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Makuasia tietenniin, mutta tuossa VMaxissa on ehkä Yamahan hienoimmat teippaukset kautta aikain. Sanoisin, että hieno löytö ja tuota projektipuolta seurailleena veikkaisin, että ihan oikeaan osoitteeseen löysi.
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    WOW!
    Kovinkin tutulle näyttää tuon mallin teippaus, lähtikö tämä ylä-kainuusta mukaan? Oon vuosia yrittänyt miettiä missä ja millä reissulla tämmöinen tuli vastaan...Makian näköinen laite, onko tämä firman tiloissa tällä hetkellä? Vois käydä joskus ihailemassa livenä...
     
  16. rimini

    rimini Retro

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Kaukaa etelästä haettiin tämä ja on TB:llä tällä hetkellä, käy vilkasemassa.
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Montako VMX-540 nyt on tallissa? Noitahan on tuotu alle 20 kpl Suomeen, minun ex. on Roissa ja kaverilla -83 Torniossa.
     
  18. rimini

    rimini Retro

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Alle kymmenen.... ;D

    Tuntus että on kai niitä tuotu enemmän kuin 20??

    Tällä hetkellä olemassa/tiedossa olevat tekee jo suunilleen sen verran, ja veikkaan että vuosien varrella näistä on tuhoutunut enemmän kuin puolet.

    Pelkästään meidän kylällä on ollut useita ja on kai niitä muuallekin myyty kuin korpi kainuuseen.

    Voisko olla että se luku (->20) lienee jonain tiettynä vuonna esim. -84 tuodut Vmaxit??

    Pitää kysyä asiaa Hartolta jos satun häntä näkemään tässä talven mittaan.
     
  19. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Viimeisin "retro" hankintasi

    Minä olin Nirtsaan yhteydessä (huollon Niinivaara) tuon oman Maxin tiimoilta -88? ja hän kertoi tuollaisen lukumäärän, tiiä sitten mikä on oikea maahantuotu lukumäärä.
     
  20. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    [​IMG]

    59 linksi tuli ähtäristä. Aika karu päällepäi mutta uutta kuomua soviteltu ja maalattu :)
     

Suosittele tätä sivua