Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä JRT, 8/4/14.

  1. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Aika kovat lukemat!! :eek:
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Paljonko mittaus ennen säätöä?
     
  3. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Entä säätöjen jälkeen vakio vaimentajalla? Näkis vaan porukka mitä eri muutokset vaikuttaa. Mulle piisaa vakio.
     
  4. D-O-M

    D-O-M Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Ihan vakiona ei päästy mittaamaan kun mulla oli jo toi putki asennettu, ajan säästämisen takia... Mutta vakio säädöillä tuli lukema 130Hp vääntöä en tajunnu kysyä/ kattoa...
    Voimalinja täytyy saada vielä kohilleen kun se terävyys mikä satiin koneeseen häviää tohon kuminauhamaiseen vetoon...
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Eli tuosta ei jäänyt mitään dokumentteja ennen/jälkeen? Jäikö käppyrää ja korjausarvoja yms tietoja säädön jälkeen tehdystä mittauksesta?
     
  6. D-O-M

    D-O-M Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    On mulla teho ja vääntökäyrä tosta loppupenkityksestä, mut oon niin tumpelo etten osaa lisätä kuvia... :-[
    Kartta mikä on powercommanderissä on oikeastaan Bikefoxin omaisuutta, valitettavasti on porukka tehnyt sellasta että yks teettää kartan ja muut sitten kopio sen ja pahimmissa tapauksissa karttoja on laitettu myyntiin... Sit kun vehkeet poikii niin sanotaan että tää oli sen ja sen tekemä kartta et ei kannata mennä sinne kun tulee tollasta paskaa... kun tosiasiahan on se että kaikki kelkat vaatii omanlaisensa kartan, mullekkin tehtiin ns. normikeli ja kovan pakkasen keli kartta...
     
  7. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    En tarkoittanut korjauskertoimilla PC:n karttoja vaan niitä dynon korjausarvoja...
     
  8. gontso

    gontso Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Kartta mikä on powercommanderissä on oikeastaan Bikefoxin omaisuutta!

    Eiköhän se pitäisi aina olla sen ostajan omaisuutta :) Sinullehan se on tehty ja sinä sen työn olet jo kertaalleen maksanut. Tottahan se on että ei niitä ruukata muille jakaa, jotta näitä pajoja vielä pysyy hengissä.
     
  9. D-O-M

    D-O-M Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Juu, varmaanhan toi noin on että maksaneena työstä olen saanut sen kartan omaksi, ite vaan yrittäjänä ajattelen asian niin että mulla on käyttöoikeus tuohon ohjelmaan, eli karttaan... Kyllä siinä näytti olleen niin iso työ että en ees halua päästä siihen karttaan käsiksi jotten vahingossakaan muuttaisi mitään arvoja, kun en niistä mitään ymmärrä... Mutta joka tapauksessa olen itte äärettömän tyytyväinen siihen palveluun mitä sain ja voin suositella tuota operaatiota muillekkin.
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Mitäs tuommoset putkisto ja PC+bikefoxin säätö maksaa?
     
  11. D-O-M

    D-O-M Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Jos ottaa samasta paikasta kaikki, niin uskon että pääsee huomattavasti halvemmalla kuin minä... Mutta näinkin jäätiin reilusti alle sataan euroon per hevosvoima... ;)
    Ja samalla saa mitattua hyvin ton ihan vakion ja piristetyn eron...
     
  12. Dreamer

    Dreamer A 51

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Miten minusta tuntuu että tässä ei kaikki täsmää!! Ei taho uskoa nuita lukemia sitten niin millään ;)
    Laita tai laitata nyt ne käppyrät edes näkyviin niin ihmetellään lisää ;D
     
  13. D-O-M

    D-O-M Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Kuva laitettu profiiliin josko siitä näkis jotain...
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Lataa kuvat profiiliisi niin parhaiten toimii
     
  15. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Tässä on D-O-M kuva.

    [​IMG]
     
  16. D-O-M

    D-O-M Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Kiitti, mä oon ihan käsi näitten juttujen kanssa... :eek:
     
  17. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    "My friend is giving up his 2014 Cat Proclimb 800 for a turbo SR Viper. We went out riding and came to a hill with deep snow. It took him three tries to get up it and he poach another SR Viper track to make it to the top. When he got to the top he switched sleds with a MPI 190 SR Viper and rode it around for 45 minutes. He didn't want to go back to his Proclimb. He said it was easier to ride than his Proclimb and he didn't notice the weight. He went on to say the sled got on top of the snow easily and it had the power to turn on hills in the deep snow.
    I think more people just need to ride them. The first thing people usually ask me is how much do they weigh as if they only make the decision on weight of whether or not they like a sled. They do weigh more than a 2 stroke and it's hard to compare stock 2 strokes to 4 strokes. For a turbo sled I don't know a better sled. They are the most reliable stock and turbo sleds hand down. People need to give them an honest and fair try. Their loss."
     
  18. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Nonii pojat,eli meidän 153 tuubo vilperistä porsi ketjunkiristin,se liuku muovi pyörähti toiste päin ja ketju hyppi yli minkä kerkes ;Dsiinä hötäkässä meni sitte ketju kiristin ja ylä-rattaasta hammas irti.

    Ilmeisesti Jabakanada:lla jotain saman tyyppistä roplemiittia oli?

    Oli iloinen yllätys kun tilattiin uus kiristin,niin se oli päivitetty malli joka oli rulla hässäkällä eikä liuku mallilla.tuli vain mielee että liekkö cateissa sama päivitys osa vai onko yampun ideoita.varaosa tilattiin -15 viper mtx osa katalookista.

    Joka tapauksessa hienoa että päivitellään huonoja osia pois +1!
     
  19. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Catissa kans uudemmissa kiristimissä toppari, ekoissa ei ollu
     
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

    Kokeilin tänää huippuja. Vähä aikaa kaasu pohjassa ajoa, niin 132km/h kelas mittariin/gpsään järvellä "ummessa".. Jotain 5cm se järvellä painuu. Kovalla vois mennä pari km lujempaa ja jos kehtais pitää kaasua vähän pitempään pohjassa.

    XTX miehillä ei paljoa nopeempaa mee?
     

Suosittele tätä sivua