MX Z X-RS E-Tec 2012

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Nenone, 11/11/11.

  1. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Meni jo :D
     
  2. Willy

    Willy Active Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Ens viikolla ois uus kulta tulossa, ei oo aikasemmin ollu 44mm mattoa mutta nyt on kyllä kovasti harkinnan alla.. Onks kellää mitää kokemuksii et minkäköhä levynen ois hyvä? Enimmäkseen reitti ajoo..
     
  3. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Minun mielestä mielestä 44 harjan omaava matto ei sovellu reittiajoon... 32- 38mm passelein valinta ( tosin onhan se ripsaw vähän liukas kuminpalanen). Jos kumminkin päädyt 44 milliseen niin leveydeksi riittää se normaali 38 cm ;) Tämähän on vaan minun henk. koht. mielipide ;)
     
  4. Willy

    Willy Active Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Lähinnä kiinostais toi 44mm just sen takii että pääsis umpisella vähän paremmin menee ja pysähtyis/kiihtyis paremmin.. Aikasemmin mulla oli 07 rave re, siinä 38mm jotenki seki vaa tuntu sutivan ja vauhti kiihtyvän ku jarrutti :)
     
  5. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Kyllä tuolla 38mm leveelläkin 44mm harkolla ummella varmasti pääsee!
    ...toki onhan toi 40,5 levee sen 2,5 cm leveempi, mut sen kans tarvii puukottaa telatunnelia ;)
     
  6. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Viime kauden ajoin 44mm snow-x matolla RE:llä ja pois en enää antais. Toimii reittiajossa ihan siinä kun 38mm ripsaw mutta ummessa kulkemisessa ero on dramaattinen korkeamman lapun eduksi...
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    joo kannattee kokeilla ainakin muutaman reissun sitä 44 mattua (sen saa aina myytyä pois), melko moni mahtaa jättää alle sen. Toki jos ihan jäärännissä ajaa, on se lapa turha, mutta normi lumilla tuo korkea matto ei kyllä huononna montaakaan ominaisuutta.
     
  8. Willy

    Willy Active Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Huomenna pitäis käydä uutta kultaa vilkasee ja ens viikolla saada kotiin! :)
     
  9. HeikkiK

    HeikkiK RE 600 -16

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Olettekos vielä vaihtanut korkeampaa palaa ohjaustankoon? 2010 sopi vielä 180mm pala heittämällä mutta nyt ei enää jarruletku yllä kun alkupää on tehty peltiputkesta. Saisikohan letkun pujotettua jostain vaihtoehtoista reittiä ettei tarvisi alkaa vaihtamaan pidempää?

    Näkyy muuten varipuolen jalkatuki olevan nyt muovia tässä uudessa versiossa :eek:
     
  10. otto10

    otto10 Arctic Cat Snowcross -14

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Miksi pitää korkeampi tanko saada?
     
  11. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Samaa mietin kun kävin paikallisen diilerin hallissa pomppimassa ko. vehkeen päällä.. Aiks sopiva ois ainakin mulle (183 cm).. :D
     
  12. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Ellet ole kolmimetrinen hongankolistaja, niin kannattaa vielä harkita tuon koropalan kanssa...
     
  13. reki

    reki Guest

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Itte harkinu jopa matalampaa. Puutuu herkästi kädet reittiajossa jos liian korkea ja muuten hutera ajaa. Tietenki jos suurinosa ajosta on umpiskikkailua niin silloin menee korkeempiki. Täytyy nyt ensin päästä tietenki kokeileen tuota vakionaki
     
  14. otto10

    otto10 Arctic Cat Snowcross -14

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Jep, reitillä sais mun mielestä olla vielä matalampi mitä vakio. Tietenki putsku hommii korkee on jees.
     
  15. HeikkiK

    HeikkiK RE 600 -16

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Makuasioista lienee turha kiistellä. Ainakin 2010 xr-s oli omasta mielestä mukava ajella pidemmällä palalla ja RS Lynksin jalkalaatikoilla (sori en nyt muista minkä vuosimallin Lynestä ne on :)).
    2012 geometria lienee sama kuin 2010, eikä minulla ollut mitään ongelmia käsien puutumisen kanssa pidemmilläkään reissuilla.

    Ilmeisesti pitäsi kuitenkin tulkita vastaukset niin että kukaan ei ole tähän kamppeeseen vaihtanut korkeampaa palaa?
     
  16. KTM450

    KTM450 Lynx RE 600R -23

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Toi muovinen jalkakotelo on sitten todella teräväreunainen. Itse annoin karkeaa hiekkapaperia, vasen kelkkamono on muuten nopeasti entinen. Jos laittaa varvaskoukut niin tuota ongelmaa tuskin on. Tuli hommattua tuo metallinen viisto jalkatuki joka lynxissä on jo vakiona, antaa hyvän ajoasennon varsinkin seisten ajettaessa eikä jalka uppoa konehuoneesen. Sitä löytyy mustana, sopi kuin nenän päähän eikä äkkiseltään tunnu tarvitsevan noita koukkuja.
     
  17. SKÖNÄRI

    SKÖNÄRI Dreaming doo - Driving Lynx........ What a F......

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    Onko joku jo päässyt testaan uutta peliä muualla kuin omassa tallissa??
     
  18. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    On, Nenone! ..."#"¤% "#¤¤##" !!! :mad:
     
  19. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

    27 km ajettu :D
     
  20. FU

    FU Well-Known Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2012

     

Suosittele tätä sivua