Kovaääniset viriputket , edistääkö kelkkailua ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Leader Dog, 30/12/08.

  1. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Kovaääniset kelkat ehdottomasti ei :mad: :mad:
    Yli 200 hv:n kelkat mennessään suhisee ja löysätessään vähän aivastaa ;D ;D
     
  2. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    No kettu joo.
    Levillä tuossa 2. päivä joku mölypöntöllä (ja vähällä älyllä) varustettu RE lunksikuski pyöräytti siinä Levimarketin ja panimon pihalla kaasulla ympäri.
    Hiekoitushiekkaa satoi kartanovolvojen kylkeen kolinan saattelemana.
    Itse olin tulossa kaupasta ja polviin asti ropisi kivet.
    Semmosta PR-työtä :mad:
     
  3. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Re: Kovaääniset viriputket , edistääkö kelkkailua ? EI!
    Oikeassa paikassa fiilistä : KYLLÄ!
     
  4. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Viime elok.hungaroringillä ei kukaa kyseenalaistanut kovaa meteliä...tarkoitinkin just että moottoriurheilussa sitä ääntää saa olla! Tämä siviili- ja harrastajapuoli erikseen!
     
  5. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Niimpä. Mitä se moottoriurheilu on ilman ääntä ??? Itekki meinaan varmaan joskus hankkia mölärin.
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ei siellä kisakoneissa taida olla pelkkä möläri, sillä mölärillä ei taida saada kuin pahan mielen kuulijoille eikä tehoa lisää, IMHO.
     
  7. Joiko

    Joiko Summit8

    Itte tykkään 2t vehkeitten narmasusta. Ja itte omista tupla putket ja äänet on melko kovat. Suunnittelu listalla onki parit änkkärit johon heitän villat sisälle vaimentamaan melua.

    Ja eikö jokku viriputket kuulosta melkolailla vakiolta pikkukiekoilla ja kunnolla kaasua annettaessa kireältä? Ainaki itte muistelisin kuulleeni tämmösiä putkia ???
     
  8. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    No enhän mää nii väittänykkää ettäkö sielä ois pelkkä möläri, tarkotin vaan niinku yleensä ääntä, ja ei vois p*skaakaa kiinnostaa mitä muut valittelee kovista äänistä, jos semmoset ois.
     
  9. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

  10. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

  11. Perttu

    Perttu M8 -08

  12. Kapital

    Kapital F5 -05

    En osaa sanoa, edistääkö vai ei. Jotenkin tuntuisi, että se yleinen ajotapa on kuitenkin sen häiritsevin tekijä kelkkailussa. Tuskin sillä äänellä on enää merkitystä, jos sitä kelkkaa pyöritellään jossain huoltsikalla ja tai ajellaan muuten vaan aivottomasti. Omasta mielestäni kelkkakulttuurissa suomessa on vielä paljon parannettavaa juurikin asennepuolella.  Itse tykkään "räppäillä" kelkalla, mutta teen sen niin, ettei siitä koudu muille harmia tai vaaraa.  Jos ajataitojaan pitää esitellä, niin eikun kisaamaan tai tekemään temppuja niille tarkoitetuilla paikolla.
     
  13. kakkis

    kakkis Titanic

  14. THA

    THA AC M8

  15. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

  16. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

  17. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

  18. JRT

    JRT Well-Known Member

    Tässä on sellainen apina* jota siellä saunan takana pitäisi kouluttaa tyyliin TIPITII TIPI TIPI TIPI TII

    * saa vetää herneet nenään
     
  19. Tommy T

    Tommy T Polle

    Ja minä kun luulen, että vähintään puolet teistä jeesustelijoistakin on joskus kikkaillut asioilla, jotka saattaisivat herättää pahennusta monissa muissa...

    Tästäkin saa vetää herneet nenuun.
     
  20. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Niihän se taitaa olla
     

Suosittele tätä sivua