Lynx GLX 5900 LC -95 goes 494 rave

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä vinski, 11/10/11.

  1. vinski

    vinski Ski-Doo Summit 850 X -20

    Vs: Lynx GLX 5900 LC -95 goes 494 rave

    Sellainen 800rpm sais vielä kiertää enemmän. Pitää sitä kakkosta koittaa säätää, kun tästä pääsee kotiin. Beige jousi pitäis olla tallilla, niin koitan miten pelaa sillä. Kyllä sillä tuossakin kuosissa on latu maistunut. 650km olen nyt ajanut tällä viikolla Levin nurkilla. Myös "touring" ominaisuuksia ollaan testattu, kun vaimon kans käytiin kumputunturilla. Ihan hyvää matkavauhtia pystyy pitämään, ellei reitti nyt mitään älytöntä patikkoa ole.

    Matto tosin on vähän päässyt antautumaan huimille tehoille ;D Tänään ajolenkin jälkeen katselin sitä ja ympäri maton on 10cm leveä raita keskellä ja kaikki harput poikki tai revennyt. Varmaan napannut jossain rinteessä kiveen. Mitään epämääräistä ei kuintekaan näkynyt telatunnelissa.

    Alusta remontti siis on tiedossa kun kotiin pääsee. Mitään ihmeempiä vikoja tai ongelmia ei ole ilmennyt 750km ajolla, jonka olen tuon tekniikan vaihdon jälkeen ajanut.

    Ennen Leville lähtöä tuli vielä asennettua Snopron kahvanlämmittimet ja peukalon lämmitin. Matkalla ostin Powermadd tankorukkaset, eikä ole ollut mitään ongelmaa käsien palelemisen takia, vaikka olen käyttänyt ohuita sormikkaita.
     
  2. vinski

    vinski Ski-Doo Summit 850 X -20

    Vs: Lynx GLX 5900 LC -95 goes 494 rave

    Tänään tuli taas vähän latuja ajettua mökkiläisten iloksi.

    Tallilla ehdin puhdistaan kakkosvarin ja yritin laittaa jousen tiukimpaan asentoon. Huomenna jos ehtis koittaa miten toimii.

    Viikonlopun aikana ilmesty tallille uutta osaa asennettavaksi 59:iin ens kesän aikana. Mm. 396cm pitkä RCG alusta, ADJ sukset yms.
     

Suosittele tätä sivua