Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Mulla ei ollut muuta ongelmaa kuin posketon öljynkulutus vol2 ohjelmalla, luokkaa 6%. Nyt oli viimeisin 3.1% ja siinä saa pysyä jos noin hyvin kiskoo, 300rpm ylemmäs jaksoi kiertää uudella softalla kuin edellisellä joten piti laittaa samoin punttia lisää
     
  2. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Varmaanki olen pihalla ko lumiukko mutten ole selvillä ko yhestä päivityksestä, sepä sama ko sillä kerran laitetulla rokkaa ninku pieni eläin
     
  3. MMi

    MMi SKS146

    Älä välitä ollaan samalla pihalla ja siellä on pari valtuutettua huoltoliikettäkin. Ei mitään tietoa kuin siitä ainoasta päivityksestä.
     
  4. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Huomena testataan huolella miten mulle tehty päivitys rokkaa... jännittää jo valmiiksi että menikö perse edellä methään kun alkuperäinen toimi erittäin hyvin
     
  5. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Pihalla on ruuhkaa, viikko sitten maanantaina mulle ajettiin eka päivitys 250km huollossa ja eilen toinen 800km huollossa eli nyt on kolmas softa kun laskee alkuperäisenkin mukaan. En edes tiennyt tuota ekaa päivitystä kunnes vein toiseen huoltoon ja päivittelin kovaa öljynkulutuksen lisääntymistä.
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Suuri maa, suuremmat toleranssit
     
    Hemikoo tykkää tästä.
  7. MMi

    MMi SKS146

    Jännä ettei monikaan huoltopaikka ole kuullutkaan ns toisesta softapäivityksestä..? Oisko kertoa huoltoliikettä ni mieki käytän päivityksessä jahka saan omani 854km huollosta. Oisko mahdollista että päivitys on sama mutta ajettu sisään nyt kahteen kertaan? Sitäkin on tapahtunut ettei päivitys ole ekalla yrittämällä onnistuneesti mennyt ecuun sisään...?
     
  8. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Tjaa, ompa kummallista hommaa.
     
  9. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Ei mitään ongelmaa softan kans toimii niin kuin pitää
     
  10. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    On kyllä vimosen päälle mahtava kelkka ja moottori
     
  11. jonteck

    jonteck Polaris Matryx Khaos Slash 9R 155

    Noni ny alko itelläkin pelittää, kuten aikasemmin on ollut puhetta tulppien muuttaminen ja 91 ohjelman laitto riitti. Testilenkillä ei ollut minkäälaista boaamista ja kiersi sen 8350.
     
  12. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Liekkö muilla ollu ongelmia tuon varin hihnan kiristyksen suhteen? Vaikka kuin oon aina säätäny hihnan oikealle kireydelle ja ihan oikealla tyylillä laittanu kiristysmutterin kiinni, niin ei se s...tana pysy siellä paikoillaan. Pikku ajolenkin jälkeen aina pyörittää itsensä auki ja korvia huumaava vikinä täyttää tienoon..
     
  13. ToKr

    ToKr Well-Known Member

    Ei ainakaan vielä noin pahana. Tänään löysäs eka kerran, 1350km takana. Kirin ja ajoin 100km ilman ongelmaa.
     
  14. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Mulla se pysy hyvin ekat 250km. Nyt löystyy 5km välein. Voikohan siellä olla jotain muuta ropleemia? Toinen mielenkiintoinen ominaisuus on jännä kilinä tuolla varissa kun käy tyhjäkäyntiä.. Muuten toimii kyllä hyvin ja vedot on tallessa.
     
  15. julli

    julli rmk

    pari vuotta ollu ominaisuutena tuo ettei se teamin säätöpultti suostu pysymään paikallaan
     
  16. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Ootko keksiny tai onko joku keksinyt siihen jonkun toimivan ratkaisun?
     
  17. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Lukkoliima. Itellä ei oo vielä tarvinu liimaillaa vaa ei oo ko 550km ajettukkaa.
     
  18. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Ei oo kyllä ikinä itellä tippunut missään pollessa, sopivaan lautas väliin remmi ja kiristys sitten. käsin pari kierrosta pyörittäny tela ilmassa että varmasti jää oikealle kireydelle hihna ja kokeillu vielä kiristää mutteria. Kuusikolo pultin pää on tuumakokoinen vähän alle 3mm muistaakseni
     
    LittleSnowman tykkää tästä.
  19. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Mieto jengaliima ei muuta tarvi ja pysyy kiinni
     
    LittleSnowman tykkää tästä.
  20. julli

    julli rmk

    liimalla ko laittaa niin pysyy tai sitte 100km välein koittaa onko kiini. nykynen ajettu 850km/50h ja säätöpultti löysänny noin 5 kertaa
     
    LittleSnowman tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua