Polaris 900 rmk

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä samppa77, 2/3/07.

  1. Pollari

    Pollari Guest

    Ajokokemuksia.
     
  2. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Millaisia ajokokemuksia?
     
  3. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    http://www.youtube.com/watch?v=uUxmOIW8NWM

    ;D ;D ;D
     
  4. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Aika noloa ku toine vettää keula pystyssä ohi ;)
     
  5. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Joo sielä on taas ite backcountry king nohevana, muutamaki pro! ::) ;)
     
  6. Pollari

    Pollari Guest

    Huhhuh! Yks sielä taas kettuilee prkl. No sen verta olen kokeillu, että voin sanoa etten tykänny :)
     
  7. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Noni, väännetääns rautalangasta ;D Mikäs siinä oli pielessä? Oliko 05 vai 06? ja minkä mittanen?

    siinäpä aluksi..
     
  8. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    taida auttaa tuo rautalangasta vääntäminenkäään ;D
     
  9. Pollari

    Pollari Guest

    05 Switchback on edgekoppanen(esim. minulla on moinen). 06'sta mekin meinattiin ensinlaittaa, mutta ensinnäkin en ole kuullut yhtään hyvää 900cc pannusta+minun mielestä tuo IQ-koppanen Switsu ei oo läheskään niin mukava vietävä, kuin tuo Edge on. Esim. ihmeellinen ohjaus..

    Ja Switchbackithän on 144" eli 365cm mittaisella matolla.
     
  10. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    900 motissa on vain hyvää...ja se vääntö...
     
  11. skk

    skk Yamaha Apex

    vähän painava kärsäinenhän toi 900 on, mutta kone on mun mielestä varsin kiva. emmä tiedä mitä hienohelmoja olette, en mä mitään tärinöitä huomaa edes.
    ohjaustehostin on hauiksessa.

    viikonloppuna mukaan jäi vielä 900 fusioni kun halvalla sai, kilometrejä melkein kymppi lasissa ja vieläkin tuntui toimivan. ja tää on ekaa revisiota tosta myllystä.
     
  12. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Rungonko ;D
     
  13. skk

    skk Yamaha Apex

    ;D ;D
     
  14. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Mitäs mieltä olette? Kannattaisiko ostaa tuollanen 900 Switchbacki peli alle, kun suht halvalla sais eikä maileja oo melko paljoa vielä kertynyt polleen?
    Kuulemma pieniä kosmeettisia vaurioita, mutta sehän ei menoa haittaisi. Ruisku on kuulemma päivitetty vasta ja uudet ohjarit alla. Mietityttää vaan ne pollen 900 myllystä kuullut ja luetut puheet tällä foorumilla, että onko niissä perää? Mutta omistajan mukaan takuuta löytyy vielä, että jos nyt alkuvaiheessa ilmestyisi jotain probleemia koneen kans, niin KAI se takuu korvaa. Muuten olisi soppeli vehe minun käyttötarkoituksiin. Eikä luultavasti olisi heti tarvis vaihtaa suurempaa kelkkaa alle, koska potkua ja vääntöä kyllä löytyy moneksi vuodeksi eteenpäin 8) Maton harppukorkeus vaihdetaan sitten joskus :)
     
  15. keilukka

    keilukka Polle talli

    Kelkassa jo bonuksena Wisecon tarra ;D
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Jos tehdas poistaa myllyn 2 vuoden jälkeen mallistosta ni luotettavuus ei sillon taida olla kohillaan...
    ???
     
  17. maroach

    maroach RMK800 '14

    Luotettavuusongelmia?? Tuohon kiinnostaisi saada hieman lisää perusteluja sillä pikaisesti hakua käyttäen löysin täältä foorumilta kaksi raportoitua moottoririkkoa. Eikä noita muuallakaan minusta ole tapahtunut sitä vertaa, että voisi puhua sen kummemmasta ongelmasta. Käsitteekseni kuitenkin noiden 900:n ongelmat ovat ihan muualla kuin moottorin luotettavuudessa.
     
  18. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Ok, whatever. Tosa edellisellä sivulla MrPolaris eiku Dragoni postas seuraavaa:
     
  19. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Lämpötilaerot eivät ole hallinnassa? Eli= ?? Mitä se aiheuttaa? Kiinnileikkautumista??
     
  20. kepestologi

    kepestologi Fusion Dragon 600 ho

    Moneltakos täällä on kannet soikeena, tai tietää kavereita joilla on kansien kanssa ollu ongelmia i?

    Varmaankin muita syitä tuohon 900 motin huonoon maineeseen löytyy...
     

Suosittele tätä sivua