DCR tallin turinointia

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Patte, 27/3/12.

  1. Eki-S

    Eki-S AC

    Vs: DCR tallin turinointia

    Elä nyt sekota casabaaria tähä, sielä on meleko monesti naurettu amiksille (lähinnä itelle) ;D

    Vaan eiköhä sitä piä tulla ihmetteleen meininkiä sinne!
     
  2. snowmad

    snowmad ;)

    Vs: DCR tallin turinointia

    En tosiaa osaa vastata onko paremmat menot ku casassa ku en ikinä ole käynyt!
     
  3. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Leikkaa,liimaa ja askartele... Nytron paineistustaki on aloiteltu.. ;D

    [​IMG]

    Josko tikkailis keskiviikkona ihan alumeetista ja sorvailis kaasuläppiin soppelit holokit,se voipii olla jottei pahvi kestä. :eek:

    Klaara vappen vain... 8)
     
  4. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: DCR tallin turinointia

    Klara vappen Larskallekin, paineistuksessa oikea suunta ;)
     
  5. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: DCR tallin turinointia

    Meinasko Larska tuole keulalle muuta kehitellä kuin kynkkiä? Mieki kattelin sitä keulaa vähän "sillä" silmällä että jotaki sille tarttis tehä, vakiokynkäthän vois leikkaa/liimata parempiin kulmiin ja eturunkoaki vois muokkailla että kiinnitykset tulis parempiin asemiin.
     
  6. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Juurikin näin oon aatellu toimia,pitää vain nyt ensimmäisenä saaha ahtoputkisto valmiiksi,sit kone pois ja rungon kimppuun.
     
  7. snowmad

    snowmad ;)

  8. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ai heleketti ! Empä ois arvannukkaan että kyläläisiä touhuamassa näinki isoja hommia ! Ei muuta ku onnea menestystä touhuiluun !

    Ps. Tuo video oli loistava !
     
  9. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Pikkusen pitäny koittaa pianoaki hieroa. Alumeetistä lähinnä osasia valmistellu. Työmaalla sanovat että paa joku puumerkki tuohon levvyyn,jotteivat leiko johonki parempaan käyttöön.. ;D

    [​IMG]

    Puukotin myös pianoa ja tökkäsin ahtoputken tunnelin kyljestä ulos,jottei pakosarja lämmitä ahtoputkea..

    [​IMG]

    Meinaa olla ajan kanssa onkelmia,mut jokkai se tästä edistyy... ::)
     
  10. totu

    totu Tundra

    Vs: DCR tallin turinointia

    Jo on sul kovat uhkaukset :) Minä katkon vain sormet :D
     
  11. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: DCR tallin turinointia

    Laitahan Larska sitte mitat yms ylös, saat ruveta nuita tekkeen sotevana koko foorumin pianolaumalle!
    :)
     
  12. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ei hättää,pahviset muotit löytyy.. Tännäänki piti pikkuusen hipistellä. Ompa se v1ttumaista tuon alumeetin tikkaaminen,meikänki kokemus on suunilleen samaa ku uunolla tenniksen pelluu... "kerran oon telekkarista nähäny" ;D

    [​IMG]

    Sepä kuiten sopi sinne ja putketki passaa paikoilleen jahka saa silicooniputket haettua... Sahkon meikä kiros jo eilen ku olivat hukanneet pyörötangon josta tännää piti sorvailla kaasuläppiin holkit ja 3kpl suuttimia on tulollaa jossain,joten eipä se ahtokotelo valmis vielä ole. Kotelon yläpuolelle jää tila coolerille,sekin ois tarkoitus askarrella,mut tähän sitä ei ainakaan heti alkuun paikoilleen tule.

    [​IMG]

    Tästä on taas hyvä jatkaa,jahka saahaan lisempi komponenttejä...
     
  13. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: DCR tallin turinointia

    ;D

    Pikku vinkkinä että tuossa hommassa puhtaus on kaiken A ja O. ;)

    Mikä lisäaine?
     
  14. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Joo sen puhtauden tiedänki,kun on tullu tuolla alumeeti-mikillä hitsailtua jotaki joskus,olipa mulla harijakone ja trälläri jolla sai pyyhkästä... Jotaki alumeetipuikkoja se hitsari lykkäs kouraan,että ei muutako alahan soittamaan ja pulloki oli jopa oikia vihiriällä kaulalla... Itehän oon autosähkäri,jotenka eipä mulla kovinkaan oo nuista hitsuu hommista käryä... ;D
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: DCR tallin turinointia

    Mikkä lypsykepit sulle on eksyny keulalle?
     
  16. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ne on jostaki skiitosta,hemmo se tiesi sanua tarkalleenki mistä ne pois. Hyvin nuo tuntuu toimivan...
     
  17. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: DCR tallin turinointia

    Mulla ainaki lämpiää nuo vakiot niin mahoton ko turistia rynkyttää että aattelin kans laitella ne re:n kepit keulille. Joutunee holkin laittaan ettei oo ylipitkät, vai paljonko sulla on nuissa mittaa? Totta se on tuo mahoton keulapaino ko syö keppejä.. ;D
     
  18. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: DCR tallin turinointia

    440 revistä tai 08 rs:stä nuot näky olevan poijes (tai ehkä xrs;stä?). Ongelmajätettä, anna meikälle ne!
     
  19. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: DCR tallin turinointia

    Aa joo heitä vaikka vesilintua semmosilla.. ;D

    Mutta kukkapurkkiin takasin, ei sattus kellään oleen tommosen skiiton iskarin varrenpuolen palloniveltä jossaki, vaikka risassa iskarissa? Lynen re:ssä ja skiiton piggy bageissä ainaki oli samankokoset, erona sen pallo/holkkiosan leveys mutta sillä oo niin väliä. Ei saanu semmosta edes rahalla ostettua.. ???

    Varmaan yleismallina löytys ko jaksas kattoa.. ::)

    Larskalla vissiin menossa ohjausmodiki ko akselin alapää irti. -8mm?
     
  20. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Joo pittää viskata iskarit oijaan ja laittaa koivuhalot tilalle... ;D Tuo "ohjausakseli" on joku pollen katkennu varinakseli,son vain mallina siinä kun suunittelin sitä cooleri varausta..Siihen ainaki tuo yläpään kiinnitys on muutettu erinlaiseksi,empä taida tehä muuta modia ohjaukselle,kuin hitsaan uudet kiinnikkeet vahvemmasta matskusta ohjauskaareen.
    Mä jakeli mittaan nuo iskarit jonaki päivänä,kunhan puran tuon moottorin pois tuosta.
     

Suosittele tätä sivua