Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    dokkerilla myös ;) miten se on pelisilmä riittäny pahojen paikkojen kiertoon? olekko vielä erehtyny? itsellä oli aika lähellä mutta onneksi oli 800kone ja 64milliä harjaa!
     
  2. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Minua nyppii se että osa (hyvin pieni osa) WT-MAUREISTA ei voi myöntää sitä että kehitys on menny jo ohi 25v vanhasta 59:stä,
    vieläkin kuulee niitä kahvipöytäjuttuja kun suu vaahdossa aletaan kehumaan kuinka hyvin se 25v vanha wt-peli(yleensä 59) menee,
    mutta koskaan ei ole nähty, saati kokeiltu uudempaa peliä... ;D

    Kannattais näiden kyseisten maurien pyytää joskus mukaan pitkämattoinen nykypeli 800koneella sille omille "pahoille" ajomaastoille
    niin saattais maailmankatsomus vähän muuttua..

    Jaa, sitä on vissiin käyty jatkokurssejakin... ;) ;D

    Seuraavaks sitten luetunymmärtämis-kurssille...? ;D

    Huumorintajua ei kurssittamalla taida saada kuntoon...

    Ja tuohon nallukan virkamies-hommaan, itsehän olet jo vuosikausia eri topikeissa maininnut olevasi "virkamies" jne...
    Niin ei kai se sitten kumma ole jos muutkin foorumilaiset siihen asiaan viittaavat?

    Yks esimerkki tuossa 5v sitten:
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=17714.msg289890#msg289890

    Ja siittäpä herneitä joka rööriin vedettäväksi, vaikka pilke silmäkulmassa kirjoitankin... ;D

    [​IMG]

    Ja sitä "kiihkoa" kirjoitteluun näyttää myös löytyvän ihan joka leiristä... :)
     
  3. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kiitos tästä, tää ei oo liian vakavaa!! ;D ;D
     
  4. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     
  5. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kieltääkö joku "wt-mauri" sen kehityksen? ???

    Kyllä näissä meijän ajomaastoissa riittää haastetta niille 150hv hankisirkkeleillekkin..
     
  6. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Siis mitä ihmettä?? Eikö tuo topikki ja minun vastaukseni osoita, että osaan olla myös kelkkailjoiden puolelle kallellaan.. Mielestäni annoin aivan hyviä vinkkejä, vai menikö tuosta nyt jotain ohi??

    No, tosiasiahan on se, että minä olen virkamies. Minkäs sille teet.. Mutta tarviiko sitä paskaa sieltä nakella ikäänkuin lyömäaseena minua kohtaan? Ilmeisesti tarvii, joten jos siitä niin helevetin hyvä mieli tulee, niin minkäpä minä sille sitten teen. Antaa poikien huudella nimimerkkien suojista. Mutta senverran voin vinkkiä antaa, että saapi minulle tulla juttelemaan ihan naamatustenkin. Baareissa ei kannata tulla sönköttämään, eikä luonnollisestikaan silloin, kun minä olen hoitamassa joitain muita työtehtäviä, mutta muuten voi tulla naamaa näyttämään. :p

    Mitä tulee tuohon kehitykseen:

    Ottaako se nyt palloon, että se 25 vuotta vanha kelkka toimii edelleenkin sellaisena referenssinä, ettei paremmasta väliä. Ei ole löytynyt yhtään saman ikäistä kelkkaa joka pääsis edes puoliksi sille tasolle, mitä tuo mainitsemasi 5900 on. Harmittaako se? Ilmeisesti, kun kerran noin paljon nypästää.

    Mutta älä välitä.. Ethän sinä voinut tietää, että se nainen olikin mies. ;D
     
  7. pietro

    pietro ranger 600 e-tec

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    se on vaan silleen että vuonna 89 mulla oli lynx finlandia glx eli suomeksi lyhyt telanen 5900 se on ollut mulla ehottomasti paras umpisen kelkka sillä pääsi siinä ku pitkällä 59 llä mutta kääntyi paljon paremmin kuin pitkä 59,nykyinen rangeri ei yllä aivan samaan mutta se pittää ottaa huomioon kun sillä ajelee kuiteski ainaki mun mielestä rangeri on parempi kuin se lyhyt 59. kun otetaan huomioon bensan syönti, ajoasento ja muut nyky kelkan ominaisuudet.
     
  8. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Nimimerkin suojista se taitaa Nallekin kirjoitella...
     
  9. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    En suojista.. Aika moni tietää, kuka "Nalle" on. Enhän minä nyt toki koko nimeäni ja osoitettani tänne ole laittamassa, mutta toisaalta, en minä ole henkilökohtaisuuksiin mennytkään.
     
  10. Vilho-84

    Vilho-84 Summit X -15

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mulla ei oo kyl hajuakaan kuka Nalle, mut eipä kyl isommasti kiinnostakkaan. Ammatinvalintakysymyshän tuokin on, ei poromiehetkään aina kehuja saa vaik niin reilua sakkia ollaan... ;D Noista kannata tinkauksista yöunia menettää jos joku sattuu kauttarantain mainittemmaan et on "virkamies" :-\
     
  11. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Juu, mullakin on työtodistus jossa työnimikkeenä on "virkamies".. Sou Propsit Vilholle ja Nallelle.

    Mr Cool

    Ps. edelleen sitä mieltä jotta ei kannata enään lähteä kelkalla kairaan.....
     
  12. Kottinen

    Kottinen skidoo skandic sport 600 efi / Skandic wt 600

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mulla on pikkusen hajua kuka Nalle on mutta tavannut en ole koskaan ;D Asiantuntija- apua ja teknisiä neuvoja olen monet kerrat nimimerkiltä saanut ja siitä kiitos ja kumarrus :D
     
  13. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Nuilla täälläkin kirjoiteluilla kursseilla olen ollut toki mukana minäkin ja siellä oli monta ihan asiallistakin virkamiestä ja yhden niistä oletan olleen "Nalle", mieleen jäin että ihan alan miehiä oli.
    Mutta pidetään mielessä että kaikki kiihkoaminen oli sitten asia mikä tahansa yleensä vain pahentaa asiaa joten jätetään tuo kaiveleminen pois, OK?
     
  14. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No ei helvetissä jätetä! ;D Tämä on ihan turha topikki jos täällä ei tingata ! ;D
     
  15. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    "Minua nyppii se että osa (hyvin pieni osa) WT-MAUREISTA ei voi myöntää sitä että kehitys on menny jo ohi 25v vanhasta 59:stä,
    vieläkin kuulee niitä kahvipöytäjuttuja kun suu vaahdossa aletaan kehumaan kuinka hyvin se 25v vanha wt-peli(yleensä 59) menee,
    mutta koskaan ei ole nähty, saati kokeiltu uudempaa peliä... ;D

    Kannattais näiden kyseisten maurien pyytää joskus mukaan pitkämattoinen nykypeli 800koneella sille omille "pahoille" ajomaastoille
    niin saattais maailmankatsomus vähän muuttua.."

    Pari talvea on selkosilla kuljettu kaverin kanssa, jolla ei nyt ihan vuoristokelkka, mutta voimalinjaltaan ja telan mitoiltaan matalampaa harjaa lukuunottamatta aikalailla samanlainen BRP:n vuoristokelkkojen kanssa, ja tuore malli on kyseessä. Sähköstartti ja flekti tosin lisäpainona. Ja eipä ole ollut heikkoutta kulun suhteen verrattuna tuohon uuteen peliin, tiukemmassa on tuo uusi ollut kiinni. Voisi melkein sanoa, että tuo uusi sai hopeasijan ja 5900 tuli toiseksi viimeiseksi. :p
     
  16. Kottinen

    Kottinen skidoo skandic sport 600 efi / Skandic wt 600

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    MAURI ? Wikipedian mukaan MAURI on " pääosin nykyisen Mauritanian alueella elävä hassanijaa puhuva kansa " WT-MAURIt on sitten varmaan omaa kieltään puhuva kelkkailijakansa kuusikoissa :)
     
  17. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Toi oli aika hyvä. Nytpä sitten tiedetään tämäkin.. ;D

    Mutta juu.. Nyt kun tätä pahaa verta on lennellyt ihan liiaksikin, niin omasta puolestani minä pidättäydyn jatkossa pelkästään kelkkojen ominaisuuksien ja kelien tuumailuun. Jos joku haluaa jotain henkilööni kohdistuvaa suoltaa, niin siitäpä vaan.

    Sen verran kuitenkin totean, että moderaattoreille ei nyt hirmuisen paljoa pisteitä ainakaan meikäläiseltä heru. Tämä keskustelu olisi kannattanut vetää raiteilleen jo tovonen sitten, varsinkin, kun tämä on ihan ilmeisestikin mennyt sellaiselle tasolle, jonka ainakin minä koen hyvinkin tiettyihin henkilöihin kohdistuneeksi nälvimiseksi.. Ei siis pelkästään minuun, vaan pariin muuhunkin.

    Minulla ei moisesta touhusta mene herne nenään, mutta ei tämä kyllä kelkkaporukoista kovin hyvää kuvaakaan anna, eli viimeistään nyt kannattaa itse kunkin miettiä tykönään, millaiselle tasolle näitä kirjoitteluja kannattaa viedä. En minäkään varmaan se helpoin kirjoittelukumppani ole, mutta ainakin olen pyrkinyt noudattamaan edes joitain kirjoittamattomia foorumisääntöjä.

    Minun puolestani tämäntyylinen keskustelu oli siis tässä.
     
  18. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Käväsin vuosi sitten Maurien rakentamassa linnassa Portugalissa. Oli rakennettu 900 vuotta aiemmin, kestää siis saman ku Yamahan moottori.
     
  19. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Painokin jotain samaa luokkaa?
     
  20. Kottinen

    Kottinen skidoo skandic sport 600 efi / Skandic wt 600

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Nalle on oikeassa , kyllähän tämä keskustelu on aika sivuraiteille menny :eek: Eiköhän sovita että kelkkaillaan jatkossakin kahdessa kerroksessa , toiset hangen pinnalla ja toiset hangen sisässä ;D Pääasia että uraa syntyy ja lumi lentää 8)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua