Viri osat ja modit F-,CF- ja M-sarjalaiset.

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Eemeli, 18/1/08.

  1. frosty

    frosty Well-Known Member

    Suosittelisin pysymään kuitenkin alle sen ½ tuuman.. Tarkka mitta on miehestä kiinni eikä kovin moni ole sitä halukas kertomaan. :)
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Kakista vaan ulos se mitta.  :)
    Onks sulla oikeita kekemuksia tuosta modista. Ollu käytös modattu putki?
    Kun todellakin kiinnostas tuo sepätä ja jos se nyt sen vaikuttaa mitä BMPllä luvataan niin...  :eek:  Ei vain turhan takia kiinnosta pikkoa tuota ehjää putkea.   :-\
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tuota noin.. olen lupautunut olla kertomatta tarkkaa mittaa, jota ameriikoissa rahalla myydään, mutta jos tekee sen 8 ja 13 millin välistä, ollaan aika lähellä ;)
     
  4. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    :D Kiitos. Selvensi aika paljon asiaa. Tarkkaanko tuosta välistä vai sinne päin? ;D
    Niin onhan se n.200€ arvonen suikale. ::)
    Ja se ei nyt sitten ole todellakaan muuta ku suikale väliin ja lopusta sama määrä veks?
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Jepulis, juurikin niin.
     
  6. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Arctic rat pistähän rälläkkä laulamaan ja tiggi vinkuu. ohjeet on nyt varmaan riittävän hyvät.

    Mä voin viel seurata sivusta ja naureskella sit ku poksahtaa ja käyt muiluttaa tuota Frostia.  ;D Heh... ei vaiskaa mulla on jo putki poikki. ::) ...ainakin ajatuksissa.  :D
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Jos ite kämmää niin turha tulla mulle itkemään. Kimpoaa takasinpäin ennenkuin kerkiit "äiti" sanomaan. :D

    En osaa sanoa miten kuutosessa pelaa mutta seiskassa pelas vallan hienosti. Sen varmaan Bearicat-97:kin voi vahvistaa.
     
  8. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Juu, hyvin toimii ;D
    Noh, kerta takuut alkaa olla menneen talven lumia mulla (kun tulee 2v kohta täyteen), niin paljastetaan nuo toimivat modit :)
    Eli tuo putki modi on ihan ehoton (varsinki ite tehtynä, kun hinta laatu kohtaa ;D). Sen huomaa heti eka reissulla. Toinen on sitte tuo sytkä kiila, todella suositeltava. Kantta jenkit kehuu myös tähän kastiin kuuluvaksi, mutta itellä ei ole kokemusta. Kerron kun on ;)

    Sitte myös -06 mallissa tuosta bensanpaineen kuristimesta (pääsuutin bensaletkussa) on apua. Sen huomaa tuossa 75+ km/h vauhdeista eteen päin. Suutin tosin ei saa olla niin pieni mitä sanovat. Itellä on ollu nyt viime ja tämän talven 310 suutin paikallaan. Hyvin on toiminut. Koitin pienempääkin, mutta silloin mentiin liian laihalle. Sitte D&D Y-haara on toiminu kans.
     
  9. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Niin takuuaikanahan ei saa modeja tehdä... tai siis ainakaan kertoa jos on tehny. :D

    Jaa et bearilla tilauksessa tuo BMPn hattu koneeseen?

    Mistähän tuon sytkä kiilan sais tähän hättää? Kellää ylimäärästä passelia tuoho ämmää?
     
  10. arctic rat

    arctic rat Vanha Scandikki

    tuo kuva selvensi/selvitti asian,putki leikotaan ja hitsataan huomenna,testi ajetaan kun tulee kelit Hämeeseen.Tuota varten on ylimääräinen putkikin olemassa,joten tästähän hyvän mäntien sulatustestin tekasee äkkiä ;D...

    Enkä mä mihkä Heinolaan jaksa lähtee,muiluttaan tahi muuten...
     
  11. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member


    Ei oo BMP vaan Speedwerx... Tarvis vain löytää (rikkinäinen, halpa) vakio kansi, joko 6 tai 7.
     
  12. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Siis suunnitelmissa tuo ´sleepper kit´ modi? Kyl varmaan joltain löytyy tuota varten kansi mistä palotila sulanu tai hakkautunu.
     
  13. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Joo semmonen ois tarkotus. Mutta kovin on tiukassa löytää, ku syksystä asti oon koittanu kysellä...
     
  14. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Piru vieköön ihmetys oli aamulla suuri kun menin talliin... joku prkl oli yön aikana söhiny tigillä mun putkee.  :D

    [​IMG]
     
  15. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Hehheh, no siinä ei kauaa nokka tuhissu! Joko kävit testiin? Ne lämpösuojat menee ihan heittämällä paikalleen...
     
  16. arctic rat

    arctic rat Vanha Scandikki

    Testituloksia kehiin,viddu kun joutuu töissä oleen,haittaa harrastuksia mokoma....
     
  17. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: SLPn High Flow air horn intake kit F-, CF- & M-sarjalaisiin

    Aloin nyt vasta oikeestaan ajatuksella lukemaan tätä ja heti herätti mielenkiinnon. Minkälaisille voimansiirron muutoksille tuli tarvetta ku teit noi sytkäkiila ja kuristin muutokset. Oot tainnut joskus laittaa tuosta kuristimestakin mulle yv:tä.

    Laittelehan kokemuksia jos meinaat tuota putkeakin leikkoa!
     
  18. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Miten meinaat ratkaista sen muovien sulamis ongelman?
     
  19. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Voimalinja muutokset kiinnostaa muaki, vaikka eri kelkka/moottori alla.
    Ja oonko mie suomen AINOA ihminen, joka on muuttanu DD:n "torsional" malliseksi? :eek:
     
  20. arctic rat

    arctic rat Vanha Scandikki

    Tällä hetkellä on kytkimessä 50.0g painot ja jousena on violetti catin oma,varmistan tuon jousen huomenna kun pääsee tallille aamusta,kakkonen taas vakio jousi toiseksi löysimmässä reiässä,tällä setillä vedessä max. kiekat oli 7940rpm.ei täällä oikeen testailla kun ei ole keliä,säädöt muuttuu varmaan tuon putkimodin jälkeen taas.
    syttykiila teki tuon kutosen terävämmäksi käynniltään,herkempi ottamaan kierroksia.Kuristimen taidan ottaa hetkeksi pois putkimodin jälkeen,kattellaan niitä männänlakia ensin hetken aikaa,nottei käy vahinkoa,tosiaan on tuossa kanavatkin siistitty/soviteltu.

    Tosiaan Oudie, vakio kytkimellä tuo kutonen kiertää aivan liikaa,pelkkä jousen vaihto pykälää löysempään paransi asiaa paljon.
     

Suosittele tätä sivua