Polaris 600 IQ H.O -07

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä MXZx 440, 27/10/06.

  1. Jänkhä

    Jänkhä Ski-Doo Elan 250 Mountain versio

    On keventynyt!!!
     
  2. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    OFF TOPIC:

    Kertokaas nyt tyhmälle, miten niitä kuvia voi lisätä tänne? Kiitos...
     
  3. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Lueeppas tuolta --> http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=4334.0
     
  4. Vilho

    Vilho freeride

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Harald

    Harald Well-Known Member

    Nyt kun olette pääseet ajamaan niin mitä eroa kelkalla on todellisuudessa 06 malliin?
    Ja mitä tenkisiä muutoksia siihen on tullut? Ainakin riderselect on jätetty pois ja korvattu uudella tangolla..
    Onkos alausta kovasti muuttunut?
     
  6. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Tuliko paljon kilsoja Rukalla.?
    Ootko ite simmitelly Wp:tä uusiks vai onko niissä ne vakio endurosäädöt.
    Komee peli. Kisanumerot vielä ;)
     
  7. Niko

    Niko Well-Known Member

    alustassa on erinlaiset iskarit ja sit minun tietääkseni siihen on vaihtunut myös variaattori?? vai olenko väärässä?
     
  8. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Tossa näyttäis olevan lisäjuttua kelkasta.
    http://www.paparacing.fi/uutiset.asp?uutinen=48
     
  9. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Ei tullu ajettuu kuin n.70km. Alkuviikon sää oli surkea ja ajolenkin jälkeen vasemmassa jalassa ollut ruhje jääkiekosta tulehtui, joten piti ajella takaisin etelään.  :(
    WP:t on vakio enskasäädöissä. Ensi kokemuksien mukaan luulen, että säädöt saa kohdalleen klikkereitä pyörittelemällä.  8) Tammikuussa ajelen taas pohjoseen, jos ei tänne kohta ala tulla lunta!  :mad:

    Mulla ei aikaisemmin pollea ole ollut, joten en osaa verrata -06:een. Mä en saanu vakio tankoa toimii mieleisesti, joten laitoin Sno Pron tangon. Vakio alustalla en oo ajanu muualla kuin pellolla ja tiellä, joten ei siitäkään paljoa tuntumaa...
     
  10. Harald

    Harald Well-Known Member

    Firecat500 kiitos osoitteesta oli ihan hyvä kirjoitus..
     
  11. SnOOzE

    SnOOzE Well-Known Member

    Onko kukaan pöristelly enemmän laitteella? meinaa että onko löytyny mitään lapsentauteja. Ite en oo kerenny ku 130km ajaa niin ei vielä ainakaan mitään ilmenny.
     
  12. Niko

    Niko Well-Known Member

    minä oon ajanu nyt 400 kilometriä eikä mitään vikaa ole ilmennyt,onneksi ;)
     
  13. Niko

    Niko Well-Known Member

    pakko sanoa että on aika taipuisat sukset ;D taittu kaksinkerroin yhen sillan alle reitillä,nyt se suksi kulkee ihan nokka pystyssä ;D ihme ku ei poikki pamahtanu vaikka oli -25 astetta pakkasta ???
     
  14. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Saman teki poro-x:n suksi joku vuos sitte ku vähä lipsahti :-[ No powderit siihe Dragonii laitettava kumminki alle ;)
     
  15. Niko

    Niko Well-Known Member

    tänään ostin tollaset ja oli just ton näköset, makso jotain 50 euroo pari, ja sit tuli pohjapanssari ostettua se makso jotain 70 euroo, ei taida olla kovin hyvä tuo vakio etupukin iskari ku näyttäs jo nyt siltä että sieltä on tullut tavarat ulos ku iskarin varsi ihan öljyssä :mad:
     
  16. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Semmonen pikku vinkki, että vaihtakaa ihmeessä ketjun kiristin! On meinaan melkonen lelu vakiona. :eek: Vaihdoin itellle Pro Xr:n kiristimen. :p
     
  17. kepestologi

    kepestologi Fusion Dragon 600 ho

    Muutama kiperä kysymys heräsi tässä kelkanvaihtokuumeessa:

    Paljos H.O kone vie ainetta, tai paremminkin paljonko tankillisella pääsee kohtuu reipasta ajoa?? Mitenkäs tuo alusta? Keula taitaa olla vakiona kohtuu hyvä, mutta etu- ja takapukin iskarit tarttee simmausta, olenko ymmärtänyt oikein? Kannattaako ottaa heti heavyduty jouset jos kaupoille ko. kelkasta sattuisi pääsemään?
     
  18. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Kyllä kannattaa vaihtaa. Viime vuonna oli alkuperäinen mennyt 1000km kohalla isolle uralle. Tuon toisen kiristimen tuotenumero on 1332266.
     
  19. Niko

    Niko Well-Known Member

    no nyt on saatu iq:n takapukin iskarista tavarat ulos ja matosta harjaa pois, mutta se ihmetyttää että maton sisäpuolelle on tullut pienia reikiä, ilmeisesti joku paikka ottaa vastaan siellä telastossa :-\ huomena huoltoon ja iskareitten simmaukseen saattaa tosin olla ettei se kelkka enään palaa meille mut sen näkee sitten ;) ;D
     
  20. kepestologi

    kepestologi Fusion Dragon 600 ho

    Etkö ole ollut tyytyväinen ostokseen, vai pankin setäkö se hamuaa kelkkaas ;D
     

Suosittele tätä sivua