Haarovälin urat!

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä paikkari, 1/4/12.

  1. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Onkos näillä kukaan ajellu? Ite oon aktiivi!
     
  2. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Haarovälin urat!

    Vähiin on jääny viime aikoina, ikä painaa! Halua ja luistoa olis, mutta ei museovehkeillä mahdottomia.
    Puskia pitäis kyllä käydä raivaamassa kesän aikana, ei meinaa eteensä nähdä kun tuolla kyntää.
     
  3. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Haarovälin urat!

    Itse olen tuon merkkauksen kannalta hiukan huolissani,ku väärälle uralle tahtoo lipsahtaa tämän tästä. Tahtoo tulla sanomista ku oikein kaivattaa,pohjia myöten,mukamas merkkaamattomilla urilla ??? ???
     
  4. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Haarovälin urat!

    Ei saatana ;D
     
  5. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Haarovälin urat!

    Huomaa kyllä että millaisia kelkkalijoita tämäkin voorumi täynnä. Puskat olen jättäny väliin ja ajan nykyään vain hoidetuilla ja silkosilla urilla ;) Toisaalta,meiän baanalla on aina patikkoa loppusuoran matkalla. Maasto vissiin epätasasta?
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Haarovälin urat!

    Prkkll, jostain nykynuorison renkutuksesta jäänyt mieleen front side ollie, mitähän wittua tuokin tarkoittaa?
     
  7. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: Haarovälin urat!

    Joutunu nyt muutaman päivän käyttään kiertotietä, mutta eiköhän kohta virallinenkin reitti ole ajo kunnossa.
     
  8. Leekare

    Leekare Well-Known Member

    Vs: Haarovälin urat!

    Elämänkokemuksella voi sanoa että reittimaksut kannattee hoitaa, on se vaan tasaseksi trimmattu kelkkaura kivempi ku tykkyluminen ajamaton baana...

    Kannattee muuten muistaa että uutta reittiä lanataan koko ajan ja katsella ny ainaki voi...kokeilemisesta saattaa vanha reitinpitäjä vähän pahoittaa mieltään...
     
  9. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Haarovälin urat!

    Meillähä ajetaan vain ,periaatteessa,yksityis reittiä ;) ;D
     
  10. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: Haarovälin urat!

    Ite jouduin hommaamaan nuo uraluvat jo aikapäivää sitten. Silloin ei ollu kyllä mitään hajua, että tuosta samaisesta luvasta joutuu maksamaan vielä tänäkin päivänä vaikka reittit ei ole enään yhtä hyvässä kunnossa. Kovastihan ne väittää, että niiden hoitoon käytetään sama markkamäärä, mutta vehkeet ei kestä niin pitkään paukutusta kuin ennen.
     
  11. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: Haarovälin urat!

    Kylhän se mieli tekis aina lähtee ajeleen uusia tuoreempia uria, mut ku kuitenki palatessa täytyis kuitenki ajella niitä kotiuria!

    Ei meinää päivä eikä kunto oikein riittää. ...Täytys varmaan tehä ihan automatka noille uusille urille. ::)

    (Olikos noilla uusilla urilla se ajokielto aina parina päivänä kuussa - lanaustauko?)
     
  12. THA

    THA AC M8

    Vs: Haarovälin urat!

    Joo se tuppaa olemaan muutaman päivän kuusta ura käyttökiellossa. Sitä voi kokeilla käydä ajamassa takamaissa, mutta sekin tuppaa olemaan hankala ja työläs vaihtoehto. Kovasti joutuu töitä tekemään tämän eteen. Itse olen pyhittänyt noi käyttökieltopäivät oman kaluston huoltoon sekä lepoon, jotta jaksaa taas kovasti paukuttaa urilla.
     
  13. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Haarovälin urat!

    Olipa historiallisen makosaa viikonloppuna painella korkkaamatonta ja nuorta urraa :) kyllä siinä Ärämkoon nesteet sai kyytiä-
     
  14. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: Haarovälin urat!

    Siitä voi tulla sanktiota jos ajelee liian uutta, lain mukaan vielä avaamatonta uraa! ;)
     
  15. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Haarovälin urat!

    Muistakaa poijat maksaa reittiluvat ennen kuin alatte syöttää uralla oikein kunnolla.
    Kerhot ei tykkää, jos niiden uria kynnetään ilmaiseksi kun ylläpito maksaa kuitenkin!
     
  16. THA

    THA AC M8

    Vs: Haarovälin urat!

    Korkkaamattomalla uralla kannattaa ajella aluksi aika varovasti! Se voi olla, että kun kunnolla pohjaa uraan niin tulee nesteet pihalle.
     
  17. jorma79

    jorma79 arctic pussy cat xf800 mod:)

    Vs: Haarovälin urat!

    mukavahan reitipaukutusta on harrastaa hyvihoidetulla reitillä.meinaa vaan olla nuita rauhoituspäiviä enemmän ku ajopäiviä.riiraitia ei näin vanhana jaksaees yrittää ku se on kiellettyä. :-[
     
  18. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: Haarovälin urat!

    ;D
     
  19. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Vs: Haarovälin urat!

    Jahas, kukas se taas on keksiny aiheen! ;D
    Mitähä tähänkin lisäis..... taidan vanhanapoikana ja umpineitsyenä vaan tyytyä katselemaan kun muut rankoo "kaseikkoo"! ;D ;D
     
  20. Kettumies

    Kettumies Well-Known Member

    Vs: Haarovälin urat!

    Varmaan taas mulla jäänet jotkut lääkkeet ottamatta kun olen ollut havaitsevinani että jotkut urat haluaa ajaa nimenomaan minun kelkalla ;D Tilanne on siis tosiaan aika koominen. Täytyy vaan kestää niinkuin mies voi 8)
     

Suosittele tätä sivua